24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Και η πρώην σύζυγος του πρ. υπουργού Γρηγόρη Νιώτη στη νέα αυθεντική λίστα Λαγκάρντ


Ανάμεσα στα ονόματα των καταθετών που περιλαμβάνονται στην αυθεντική λίστα Λαγκάρντ φιγουράρει και εκείνο της πρώην συζύγου του πρώην υπουργού Γρηγόρη Νιώτη. Όπως είναι γνωστό, στη λίστα περιλαμβάνεται και
το όνομα της συζύγου του πρώην υπουργού Εθνικής Οικονομίας Γιάννου Παπαντωνίου καθώς και εκείνο της συζύγου του πρώην υπουργού Γιώργου Βουλγαράκη.

1 σχόλιο:

  1. Μόλις τώρα με πληροφόρησαν και διάβασα το δημοσίευμά σας σχετικά με την υποτιθέμενη συμπερίληψη του ονόματος της πρώην συζύγου μου στους καταθέτες της Λίστας Λαγκάρντ.

    Διαψεύδω κατηγορηματικά το περιεχόμενο του παραπάνω δημοσιεύματος σε ότι αφορά εμένα και την πρώην σύζυγο μου.

    Ουδέποτε η πρώην σύζυγος μου (και προφανώς ούτε και εγώ) κατέθεσε έστω και 1 ευρώ στην HSBC ή σε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα του εξωτερικού. Οι μοναδικές καταθέσεις τόσο εμού όσο και της πρώην συζύγου μου είναι σε Ελληνική τράπεζα (ΕΘΝΙΚΗ) και δεν ξεπερνούν τα 5.000€.

    Εξάλλου γνωρίζετε ότι οι αρμόδιοι οικονομικοί εισαγγελείς αλλά και το ΣΔΟΕ προέβησαν σε εξονυχιστικούς ελέγχους, κοινοποίησαν στη Βουλή και δημοσιοποίησαν τα ονόματα των πολιτικών που είτε οι ίδιοι είτε στενά συγγενικά τους πρόσωπα συμπεριλαμβάνονται στους καταθέτες της Λίστας Λαγκάρντ, χωρίς πουθενά να αναφέρεται το επώνυμό μου.

    Δηλώνω ότι τυχόν αναφορά του επωνύμου της πρώην συζύγου μου στα ονόματα της Λίστας Λαγκάρντ θα πρόκειται για καθαρή συνωνυμία και παρακαλώ όπως προβείτε στην άμεση διόρθωση και ακολούθως στην απόσυρση του δημοσιεύματός σας.

    Είμαι στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

    Γρηγόρης Νιώτης
    Δικηγόρος
    πρώην βουλευτής
    Κιν.: 6937001142
    Τηλ.: 2104912033

    ΑπάντησηΔιαγραφή