Το Facebook μπορεί να παραμένει το «πιο σημαντικό» κοινωνικό δίκτυο για τους νέους, όμωςπαρουσιάζει πτώση της τάξης του 10% σε σχέση με τα δεδομένα τις..
. περυσινής χρονιάς, σύμφωνα με έρευνα του Piper Jaffray που περιέλαβε την άποψη περισσοτέρων από 5.000 εφήβων. Δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον για τις γνωστές υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης Twitter, YouTube, Google+, Flickr και Tumblr. Από όλες τις ιστοσελίδες, μόνο το Pinterest παρουσιάζει άνοδο σύμφωνα με την έρευνα, ενώ το Instagram δεν είχε συμπεριληφθεί στις περυσινές μετρήσεις. Τα αποτελέσματα αυτά, δείχνουν πως η νέα γενιά όχι απλά φεύγουν μακριά από το Facebook αλλά υποδεικνύουν μία γενικότερη τάση αποστροφής των εφήβων από τα κοινωνικά δίκτυα. Το ερώτημα που γεννάται είναι που πηγαίνουν αυτοί οι χρήστες και ποιες είναι οι προτιμήσεις τους. Η έρευνα περιλαμβάνει μερικές αξιοσημείωτες «write-in» εφαρμογές, που από ότι φαίνεται έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον των νεώτερων. Εφαρμογές όπως το SnapChat ή το Kik και το Vine παρουσιάζουν σημαντική άνοδο, με το SnapChat να έχει φτάσει πλέον τα 100 εκατομμύρια μηνύματα ανά ημέρα ενώ το Kik τα 30 εκατομμύρια συνολικούς χρήστες. Αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι πως οι παραπάνω υπηρεσίες δεν είναι κοινωνικά δίκτυα με την έννοια που έχει δώσει στο όρο το Facebook. Δε χρησιμοποιούν αναλυτικά προφίλ των χρηστών τους, παρά μόνο λίγες πληροφορίες, ενώ περισσότερο θα τις χαρακτήριζε κανείς υπηρεσίες μηνυμάτων και όχι κοινωνικής δικτύωσης. Γεγονός που δείχνει πως οι νέοι δεν ψάχνουν κάτι καλύτερο από το Facebook ή τα άλλα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα αλλά μάλλον κάτι διαφορετικό. Read more: http://pestanea.blogspot.com/2013/04/facebook_22.html#ixzz2RDluR6jR
. περυσινής χρονιάς, σύμφωνα με έρευνα του Piper Jaffray που περιέλαβε την άποψη περισσοτέρων από 5.000 εφήβων. Δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον για τις γνωστές υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης Twitter, YouTube, Google+, Flickr και Tumblr. Από όλες τις ιστοσελίδες, μόνο το Pinterest παρουσιάζει άνοδο σύμφωνα με την έρευνα, ενώ το Instagram δεν είχε συμπεριληφθεί στις περυσινές μετρήσεις. Τα αποτελέσματα αυτά, δείχνουν πως η νέα γενιά όχι απλά φεύγουν μακριά από το Facebook αλλά υποδεικνύουν μία γενικότερη τάση αποστροφής των εφήβων από τα κοινωνικά δίκτυα. Το ερώτημα που γεννάται είναι που πηγαίνουν αυτοί οι χρήστες και ποιες είναι οι προτιμήσεις τους. Η έρευνα περιλαμβάνει μερικές αξιοσημείωτες «write-in» εφαρμογές, που από ότι φαίνεται έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον των νεώτερων. Εφαρμογές όπως το SnapChat ή το Kik και το Vine παρουσιάζουν σημαντική άνοδο, με το SnapChat να έχει φτάσει πλέον τα 100 εκατομμύρια μηνύματα ανά ημέρα ενώ το Kik τα 30 εκατομμύρια συνολικούς χρήστες. Αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι πως οι παραπάνω υπηρεσίες δεν είναι κοινωνικά δίκτυα με την έννοια που έχει δώσει στο όρο το Facebook. Δε χρησιμοποιούν αναλυτικά προφίλ των χρηστών τους, παρά μόνο λίγες πληροφορίες, ενώ περισσότερο θα τις χαρακτήριζε κανείς υπηρεσίες μηνυμάτων και όχι κοινωνικής δικτύωσης. Γεγονός που δείχνει πως οι νέοι δεν ψάχνουν κάτι καλύτερο από το Facebook ή τα άλλα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα αλλά μάλλον κάτι διαφορετικό. Read more: http://pestanea.blogspot.com/2013/04/facebook_22.html#ixzz2RDluR6jR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου