24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Πάπας Φραγκίσκος Α'...Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω τους γκέι;



Ο Πάπας Φραγκίσκος Α' αποδεικνύεται ο πιο προοδευτικός Πάπας, που έχει περάσει ποτέ από το... Βατικανό. Επιστρέφοντας στη βάση του από την Βραζιλία, είπε στους δημοσιογράφους, που τον συνόδευσαν στο ταξίδι του: "Ποιος είμαι εγώ που...
θα κρίνω τους γκέι;". Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του BBC, o Πάπας τους είπε χαρακτηριστικά: "Εάν ένα πρόσωπο είναι γκέι και αναζητεί το Θεό και έχει καλή θέληση, ποιος είμαι εγώ να τον κρίνω;" Ο Πάπας τόνισε ότι οι γκέι δεν πρέπει ούτε να κρίνονται, ούτε να περιθωριοποιούνται. Στη συνέχεια, είπε: "Το πρόβλημα δεν είναι ο προσανατολισμός. Πρέπει να είμαστε αδέλφια. Το πρόβλημα είναι οι πιέσεις από αυτόν τον προσανατολισμό, ή το λόμπυ των άπληστων ανθρώπων, τα πολιτικά λόμπυ, τα λόμπυ της μασονίας και τόσα πολλά λόμπυ. Αυτό είναι το χειρότερο πρόβλημα." Οι θέσεις του Πάπα Φραγκίσκου για το θέμα της ομοφυλοφιλίας, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτές του προκατόχου του, του Ομότιμου Πάπα Βενέδικτου.

 enikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου