24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Τζιτζικώστας: «Δεν έχω καταλάβει γιατί η ΝΔ επέλεξε τον Ιωαννίδη»


«Εγώ δουλεύω για τον κόσμο, δεν δουλεύω τον κόσμο»!
Καλεσμένος στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα «Χωρίς Αναισθητικό» ήταν ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας. Ο κ.Τζιτζικώστας μίλησε ...
για το έργο που ανέλαβε πρίν απο ένα χρόνο στην περιφέρεια της Μακεδονίας και ανέφερε : «Έχω μάθει να ολοκληρώνω μία αποστολή όταν την αναλαμβάνω.

 Πρίν από 12 μήνες ανέλαβα περιφερειάρχης και ήδη είμαστε η 1η περιφέρεια στην εκταμίευση κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Αυτή την στιγμή εκτελούνται 523 αναπτυξιακά έργα και στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, σε μία περιοχή με τεράστιο ποσοστό ανεργίας και ταυτόχρονα να αναπτύξουμε την περιοχή μας».

 Για την επιλογή Ιωαννίδη τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν έχω καταλάβει γιατί η ΝΔ επέλεξε τον Ιωαννίδη, o κόσμος δεν πρόκειται να ψηφίσει κατ” εντολή, ο κόσμος θα ψηφίσει πρόσωπα που έχουν να του προσφέρουν». Και έκλεισε λέγοντας : «Εγώ δουλεύω για τον κόσμο, δεν δουλεύω τον κόσμο»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου