24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Λαφαζάνης... Δεν έφαγα εγώ τον Αβραμόπουλο



Διαβάστε το διάλογο με τον Βενιζέλο που είχε ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης

Την διαφωνία του με την επιλογή κεντροδεξιού υποψηφίου για Πρόεδρο της Δημοκρατίας επιβεβαίωσε ο κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης σε ...
συνομιλία του με δημοσιογράφους.

«Εγώ διαφώνησα. Δεν είναι μόνο πολιτικό το ζήτημα. Θεωρώ ότι δεν έχει απήχηση στην κοινωνία» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ σε ερώτηση για το αν εντοπίζει διαφορές μεταξύ των κ.κ. Δημήτρη Αβραμόπουλου και Π. Παυλόπουλου απάντησε «Καμία διαφορά. Εκφράζουν την ίδια πολιτική».

«Δεν πήγα μόνος μου στο Μέγαρο Μαξίμου με καλέσανε. Εξέφρασα την άποψή μου. Δεν είμαι ανθρωποφάγος», τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Πάντως, ο κ. Λαφαζάνης ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση καταψήφισης του κ. Παυλόπουλου επισημαίνοντας ότι οι αποφάσεις του προέδρου δεν αμφισβητούνται «ιδιαίτερα όταν εκφράζονται δημόσια».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης είχε και ο διάλογος με τον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο που εκείνη την ώρα περνούσε τυχαία από το σημείο.


- «Παναγιώτη μην ενδίδεις! Γνωρίζω πως πάντα ονειρευόσουν να ψηφίσεις τον Προκόπη Παυλόπουλο» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ με διάθεση χιούμορ.- «Ναι! Αυτό ονειρευόμουν. Όπως και εσύ» του απάντησε αναλόγως ο υπουργός

- «Δυστυχώς εγώ δεν θα έχω την ευτυχία να ψηφίσω ότι και εσύ» συνέχισε ο κ. Βενιζέλος για να σχολιάσει δημοσιογράφος «ευκαιρία είναι να συνασπιστείτε στο «μέτωπο Παυλόπουλου» και να πει ο κ. Βενιζέλος «Ναι! Στο «μέτωπο της αλλαγής»»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου