24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

Σφοδρή επίθεση Καμμένου στον εκδότη των «Παραπολιτικών» – Βαριές κουβέντες!




«Για μια ακόμα φορά ο πρωταθλητής των ταμείων του ΚΕΕΛΠΝΟ κ. Κουρτάκηςβάζει μπροστά τα ανήλικα παιδιά μου.

Συνεχίζει ο πρωταθλητής των ταμείων του ΚΕΕΛΠΝΟ τα ψέματα,..
τα ίδια με τα οποία προσπαθεί να πείσει τους χρηματοδότες του.

Τα δύο παιδιά μου βρίσκονταν στην Ικαρία όταν εισέβαλαν οι άνθρωποί του στο σπίτι. Κανένα παιδί μου δεν βρισκόταν σε camp της Αγγλίας την ημέρα εκείνη.

Τα δύο ανήλικα παιδιά μου δεν τα στέλνω σε camp της Αγγλίας, όπως πιθανόν κάνει εκείνος, αλλά παραθερίζουν με τη γιαγιά τους στο νησί τους.

Τα άλλα τρία παιδιά μου, την ημέρα της επίθεσης των ανθρώπων του στο σπίτι μου, ήταν μαζί μου στην Αθήνα» δήλωσε ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος για δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά».

«Όσον αφορά τον πατέρα μου, δεν αγόρασε ακίνητο από την Εθνική Τράπεζα στο δρόμο του αεροδρομίου, το οποίο και να πούλησε σε πολλαπλάσια τιμή μέσα σε λίγες μέρες.

Από την Τράπεζα Πειραιώς είχε πάρει δάνειο για parking, το οποίο έκτισε, εκμεταλλευόταν και μη δυνάμενος να το αποπληρώσει, του το κατέσχεσαν μαζί με άλλα δύο οικόπεδα στο Γαλαξίδι, πληρώνοντας και αυτός την κρίση, όπως όλοι οι Έλληνες και όχι όπως ο κ. Κουρτάκης, που τα “άρπαζε”, μέσω των μέσων ενημέρωσής του από τα ταμεία του κράτους, “φιλώντας κατουρημένες ποδιές” υπουργών, πτωχευμένων τραπεζών και επιτιθέμενος σε πολιτικούς αντιπάλους» καταλήγει στην δήλωσή του ο κ. Καμμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου