24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Σημαντική μέρα η χτεσινή! Τι σημαντική, κορυφαία! Ποιος χιονιάς, ποιο Κυπριακό....


Ποιος άκουσε τη συζήτηση Μητσοτάκη-Ρέμου!...

Σημαντική μέρα η χτεσινή! Τι σημαντική, κορυφαία! Ποιος χιονιάς, ποιο Κυπριακό, ποιοι γαλαντόμοι ξενοδόχοι της Μυτιλήνης που αρνούνται να δεχθούν πρόσφυγες; Αυτά είναι για...
παιδιά. Εδώ έχουμε συμπαντικές εξελίξεις, 

που ανάγκασαν τον Ομπάμα να σηκώσει το Κόκκινο Τηλέφωνο στον Λευκό Οίκο: Συναντήθηκαν στα γραφεία της ΝΔ ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Αντώνη Ρέμο! 

Και μόνο το Newpost ήταν εκεί για να κρυφακούσει το διάλογό τους. Ορίστε η πλήρης απομαγνητοφώνηση:

Κυριάκος: Αντώνη δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που μας επισκέπτεσαι εδώ στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας. Δεν είχα υπόψη μου ότι ενδιαφέρεσαι για την πολιτική. Είχα την εντύπωση ότι δεν σε απασχολούσαν αυτά και ήσουν ευχαριστημένος με την επιτυχία σου στο τραγούδι.

Ρέμος: Σ’ άδειο στάδιο κερκίδα
στ’ άγνωστο χωρίς πυξίδα,
ετοιμόρροπη η ζωή μου

Κυριάκος: Έλα ρε Αντώνη, με τρομάζεις. Και τώρα; Πιστεύεις στη Νέα Δημοκρατία; Πιστεύεις σε μένα;

Ρέμος: Είσαι όλα ό,τι έχω και δεν έχω
σου φωνάζω άκουσέ με δεν αντέχω

Κυριάκος: Ε ναι! Όχι πώς να το παινευτώ, αλλά μια τράβηξη την έχω.

Ρέμος: Έτσι ξαφνικά σε είδα απέναντί μου
Έτσι ξαφνικά μπήκες στη ζωή μου
Έτσι ξαφνικά στάθηκες στην πόρτα
Είπα βιαστικά αχ! Μείνε λίγο ακόμα

Κυριάκος: Τι μου λες βρε Αντώνη! Και στους πελάτες το παραδέχεσαι; Στις δισκογραφικές; Στους δημοσιογράφους;

Ρέμος: Παίρνουν τηλέφωνο
για σένα με ρωτάνε
Σφίγγω τα χείλη
πάλι ψέματα θα πω

Κυριάκος: Δεν πιστεύω να σε πίεσε αυτό το παλιόπαιδο ο Χατζηνικολάου;

Ρέμος: Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
ζωή στον Ενικό

Κυριάκος: Ήμουν σίγουρος ότι δεν είναι εντάξει…

Ρέμος: Μην κοιτάς που σου χαμογελά
και σου φέρεται ευγενικά
μ’ ένα αντίο νά `σαι σίγουρος
τη βραδιά θα κλείσει

Κυριάκος: Δεν πιστεύω να μάσησες όμως; Είσαι μαζί μου, έτσι δεν είναι;

Ρέμος: Ακόμα κι αν πρέπει να παραδώσω όλες μου τις ελευθερίες
ακόμα κι αν μου πουν να αλλάξω ιδέες και θεωρίες

Κυριάκος: Μην αλλάξεις ποτέ Αντώνη μου, μην αλλάξεις ποτέ! Αλλά έμαθα ότι επικοινώνησε μαζί σου κι ο Τσίπρας, γιατί κάποτε φλέρταρες με τον Σύριζα. Τι σου είπε;

Ρέμος: Τι άλλο να σου πω για να σε πείσω
πως θέλω να ξαναγυρίσω πίσω
τι να σου πω για να σου αλλάξω γνώμη
συγνώμη, συγνώμη...
συγνώμη φταίω για όλα εγώ, συγνώμη

Κυριάκος: Πω, πω, πω, στα πόδια σου έπεσε! Κι εσύ τι του απάντησες; Τι του είπες;

Ρέμος: Στημένο είναι το παιχνίδι σου
μα έχω τα φύλλα μου κλειστά

Κυριάκος: Αντώνη με ενθουσιάζεις! Και στη Φώφη τι απάντησες όταν σου τηλεφώνησε;

Ρέμος: Τι ήμουνα για σένανε
τι ήσουνα για μένανε
καιρός λοιπόν για να λογαριαστούμε

Κυριάκος: Είσαι παντελονάτος Αντώνη, σε θέλω στη Νέα Δημοκρατία, σε θέλω κοντά μου

Ρέμος: Δώσ’ μου ένα λόγο να υπάρχω
αν έχω εσένα όλα τα `χω
για εκατό ζωές ακόμα

Κυριάκος: Αντώνη με συγκινείς! Για χάρη σου θα πω κι εγώ ένα τραγούδι. Πάμε μαέστρο:
Αν δεν είχα κι εσένανε
τι θα ήμουν στη γη
ο Μεϊμαράκης θα ‘μουνα
θα ‘χα καταστραφεί

Χρηστος Ξανθάκης

newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου