24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Βαρουφάκης: Ο Τσίπρας μου είπε να φοβάμαι ένα νέο Γουδή


Ο Αλέξης Τσίπρας, το καλοκαίρι του 2015, μου είπε ότι έπρεπε να φοβάμαι ένα νέο Γουδή", δηλώνει ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο VICE Greece.

«Το θεώρησα μια μορφή απειλής, μια μορφή προτροπής να φοβηθώ για να συμπαραταχτώ στην απόφαση του να συνθηκολογήσει. Δεν το πίστεψα ποτέ το νέο Γουδή», αναφέρει ο κ. Βαρουφάκης και προσθέτει:

«Τους παρακαλώ χρόνια τώρα, από τον Ιούλιο του 2015 να το στήσουν επιτέλους, είτε ειδικό δικαστήριο, είτε ειδικό στρατοδικείο για να θυμηθούμε τα παλιά, είτε ειδικό θέατρο και ειδική φαρσοκωμωδία... εγώ θα πάω με τα στοιχεία μου ας έρθουν και εκείνοι με τα δικά τους στοιχεία».

Ο πρώην υπουργός Οικονομικών σημειώνει ακόμα ότι είπε στον πρωθυπουργό «να μην κάνει δημοψήφισμα αν είχε αποφασίσει να συνθηκολογήσει».

Και πρόσθεσε:

«Έβλεπα ότι ήθελε να συνθηκολογήσει, ήταν πριν την προκήρυξη του δημοψηφίσματος… του είχα πει ότι βλέπω πως πας για συνθηκολόγηση, ξέρεις ότι διαφωνώ. 
Αν όμως αποφασίσεις τον δρόμο της συνθηκολόγησης μην βγάλεις στο δρόμο τον κόσμο μας, μην τους ενεργοποιήσεις με δημοψήφισμα συγκρουσιακά απέναντι στην τρόικα με στόχο να χάσουμε για να συνθηκολογήσεις.
 Μάλιστα, του είχα ετοιμάσει έναν λόγο, ένα πρόπλασμα λόγου...
Εγώ δεν προτείνω να το κάνεις, προτείνω να κάνεις αυτό που είχαμε υποσχεθεί ο ένας στον άλλο στην αρχή αλλά αν είναι να παραβείς αυτή τη συμφωνία και να συνθηκολογήσεις κάν'το έτσι, κάνε ένα διάγγελμα. Και δεν ήθελε να το κάνει, μου λέει ότι εγώ δεν μπορώ να πω στον κόσμο ότι συνθηκολογώ».