24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Πέμπτη

Ανακοινώθηκε η μεταγραφή του Ρέτσου – Φόρεσε ήδη τη φανέλα της Λεβερκούζεν!

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Ρέτσου, στη γερμανική Μπάγερ Λεβερκούζεν. Μετά την ολοκλήρωση της μετακίνησης του νεαρού κεντρικού αμυντικού στη Λεβερκούζεν, 

ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Βαγγέλης Μαρινάκης προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στον Παναγιώτη, ο οποίος

Βαγγέλης Μαρινάκης.... Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στον Παναγιώτη
 θα αγωνίζεται πλέον σε ένα από τα μεγαλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης.

Η συγκεκριμένη μεταγραφή είναι ιστορική, αφού είναι η ακριβότερη στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ο Παναγιώτης ήρθε παιδί, μόλις 10 χρονών, στην οικογένεια του Ολυμπιακού και περνάει στο επόμενο βήμα της καριέρας του, ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, γεμάτος ταλέντο, ως αθλητής και πρωταθλητής, μαθημένος στη σκληρή δουλειά και ως νέος άνθρωπος με εξαιρετικό χαρακτήρα.

Είμαι βέβαιος ότι θα είναι υποδειγματικός πρεσβευτής του Συλλόγου και της χώρας μας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, γιατί βλέπω ότι το όραμα μιας Ακαδημίας-πρότυπο έχει μετατραπεί σε πραγματικότητα και αυτό έχει γίνει με αγάπη για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, από ειδικούς με γνώση για το ποδόσφαιρο και σκληρή δουλειά. 


Είναι πολύ μεγάλη η σημασία αυτής της μεταγραφής, για το επίπεδο του Έλληνα ποδοσφαιριστή, 

αλλά και για τις Ακαδημίες ποδοσφαίρου όλων των ομάδων, όλης της χώρας. Τα Ελληνόπουλα, η ελπίδα της πατρίδας μας, ξεχειλίζουν από ταλέντο και χρειάζονται ανθρώπους ικανούς, να το αναδείξουν και να δημιουργήσουν καλύτερους ανθρώπους και σπουδαίους αθλητές. Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε».

Από την πλευρά του ο Παναγιώτης Ρέτσος προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Είναι μεγάλη τιμή για εμένα που έπαιξα για 10 ολόκληρα χρόνια, φορώντας αυτή τη φανέλα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού, όλους τους ανθρώπους, οι οποίοι με βοήθησαν όλα αυτά τα χρόνια να πετύχω το όνειρό μου. 


Να παίξω επαγγελματικά ποδόσφαιρο, στην ομάδα στην οποία βρισκόμουν από μικρό παιδί και την οποία αγαπώ. Οι προπονητές μου, από τις μικρές ηλικίες, μέχρι σήμερα, πίστεψαν σε εμένα, ενώ οι συμπαίκτες μου, μέσα από το παιχνίδι, με βοήθησαν στο να εξελιχθώ, τόσο μέσα στο γήπεδο, όσο και έξω από αυτό. 

Με βοήθησαν να κάνω φιλίες ζωής και να μάθω να λειτουργώ ως κομμάτι ενός συνόλου. Μόλις πριν από λίγο καιρό κατάφερα να βάλω στο μπράτσο μου το περιβραχιόνιο του αρχηγού, της μεγαλύτερης ελληνικής ομάδας. Γεγονός που θα με συνοδεύει σε όλη μου τη ζωή και θα σκέφτομαι πάντα με τιμή και υπερηφάνεια.

Όπως υπερήφανος αισθάνομαι για όλες τις στιγμές, τις οποίες έζησα μέσα στο Καραϊσκάκη, μαζί με τον κόσμο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, που είναι πάντα εκεί. Στιγμές οι οποίες δεν συγκρίνονται. Θέλω να ευχαριστήσω τον καθένα ξεχωριστά, για όλα όσα μου έχουν προσφέρει μέχρι στιγμής.

 Ειδικά, δε, τον κ. Μαρινάκη, όχι γιατί πίστεψε και πιστεύει μόνο σε εμένα, αλλά γιατί πιστεύει σε όλα τα παιδιά της Ακαδημίας του Ολυμπιακού. Εύχομαι μία καλή σεζόν, με το όγδοο συνεχόμενο πρωτάθλημα, μία επιτυχημένη παρουσία στην Ευρώπη, αλλά και πολλές χρονιές γεμάτες επιτυχίες, στο μέλλον».

γιώτης Ρέτσος γεννήθηκε στις 9/8/1998 στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νοτίου Αφρικής. Σε ηλικία 5 ετών άρχισε να παίζει ποδόσφαιρο στη Θύελλα Αγίου Δημητρίου. Σε ηλικία 10 ετών, το 2008, εντάχθηκε στην Ακαδημία του Ολυμπιακού και στην Κ-10, με πρώτο προπονητή τον Ηλία Σαββίδη. Στις 6 Μαρτίου 2009 εκδόθηκε το πρώτο του Δελτίο από την ΕΠΟ.