24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Μελίνα Ασλανίδου ...Ενθουσιάστηκα ! Κάτι με τράβηξε σαν μαγνήτης.

Για τα Χανιά την πόλη που αγαπάει πολύ και όπιυ ζει και ο σύντροφος της Βασίλης Μουντάκης μίλησε η Μελίνα Ασλανίδου στο  Χανιώτικο free press "Μagazine InTown".


Η πρώτη φορά που ήρθα στα Χανιά… ήταν πριν περίπου δέκα χρόνια. Ήμασταν σε περιοδεία και μια από

 τις στάσεις ήταν τα Χανιά. Από τότε αγάπησα αυτήν την πόλη, λάτρεψα την αύρα και τους ανθρώπους της.

Η πρώτη εντύπωση που είχα… περιγράφεται με μία λέξη: Ενθουσιάστηκα! Κάτι με τράβηξε σαν μαγνήτης. Οι παραστάσεις, οι εικόνες, οι μυρωδιές, η ενέργεια, η γη, η θάλασσα, το μαγικό και γραφικό λιμάνι των Χανίων που δεν αφήνει κανέναν μα κανέναν ασυγκίνητο.

H δεύτερη;;;; Ήταν ακόμα καλύτερη γιατί… δοκίμασα την παραδοσιακή κουζίνα σας και απλά ξετρελάθηκα!

Το μέρος της πόλης που δεν χορταίνω όσες φορές κι αν έχω πάει… είναι σίγουρα το παλιό λιμάνι γιατί η ατμόσφαιρά του είναι μοναδική. Είναι ένα από τα μέρη που αγαπάω ιδιαίτερα και μου αρέσει να κάνω βόλτες, όλες τις ώρες της ημέρας… Αποπνέει ένα μυστήριο, με ταξιδεύει και με ηρεμεί. Βέβαια ένα ακόμα κομμάτι της πόλης που αγαπάω επίσης είναι και η πολύβουη Δημοτική Αγορά που έχει κι αυτή τη «δική της ζωή» .

Υπάρχει κάτι που νομίζεις ότι λείπει απ’ αυτή την πόλη; Εγώ, όταν δεν είμαι εκεί (γέλια). Νομίζω ότι τα συνδυάζει όλα, έχει τα πάντα! Πιστεύω ότι είναι ένας τόπος με υπέρ του δέοντος πλεονεκτήματα.

Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθω στα Χανιά και να μην…. περάσω από το κομμωτήριο του Βασίλη Μουντάκη να φτιάξω τα μαλλιά μου, να μη δοκιμάσω ένα ωραίο γεύμα στο Παλλάς, να μην επισκεφθώ το Θρούμπι με το υπέροχο φαγητό, να μην περάσω από την Ιωάννα Δουρουντάκη για να με περιποιηθεί και φυσικά από την αγαπημένη μου Ελεωνόρα για να κάνω shopping therapy. Μετά απ’ όλα αυτά, στο τέλος της ημέρας, θα πιώ και μια ρακί στο Raki n’ Roll.

Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθω στα Χανιά και να μη δοκιμάσω... τις τοπικές σπεσιαλιτέ βέβαια!!! Μπουρέκι λαχταριστό και τα αυγά με τις αβρονιές που λατρεύω, ντάκο κρητικό που έχω μεγάλη αδυναμία να συνδυάζω με τσικουδιά.

Τις καλύτερες βουτιές τις έχω κάνει… στο Γιαλισκάρι, στην Παλαιόχωρα, στους Αγίους Αποστόλους -μετά από ρακέτες με τον κύριο Φώτη- αλλά και στο Ελαφονήσι, για το οποίο τα πολλά λόγια είναι περιττά… απλά μαγεία.

Το προϊόν που φροντίζω να προμηθεύομαι πάντα φεύγοντας… δεν είναι μόνο ένα! Παίρνω μαζί μου πάντα ελαιόλαδο, τσακιστές ελιές, παξιμάδια και ρακί. Δυστυχώς τα αντικριστά δε χωράνε στη βαλίτσα μου… (γέλια)

Στους Χανιώτες εκτιμώ πιο πολύ… την αρχοντιά τους, την ευγένειά τους και την πάντα καλή και θετική διάθεση που έχουν.

Μια τοπική συνήθεια που έχω αποκτήσει… είναι το, Κρητικό πια, πρωινό μου! Γραβιέρα με παξιμάδι, μαζί με ανθότυρο και ελιές.

Σε ποιο μέρος, εντός ή εκτός πόλης, θα ήθελες να δώσεις μία συναυλία;

Έχω ήδη εμφανισθεί στο μοναδικό Θέατρο της Ανατολικής Τάφρου το καλοκαίρι που μας πέρασε με τον Κώστα Λειβαδά και τον «μεγάλο» Βασίλη Σκουλά. Θα ήθελα όμως πραγματικά να κάνω μια συναυλία και στο Φραγκοκάστελο, αλλά και στο λιμάνι, εκεί που βρίσκονται οι άμαξες με τα άλογα.

Πώς θα σου φαινόταν να γίνεις μόνιμος κάτοικος Χανίων; Χμμμ… Πολύ ευχάριστο!!!