24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ... Σήμερα το πρωί μου συνέβη κάτι καταπληκτικό. Θα μπορούσε να είναι σκηνή από κωμωδία...ΚΥΡΙΕ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ



Σήμερα το πρωί μου συνέβη κατι καταπληκτικό. Θα μπορούσε να είναι σκηνή από κωμωδία αλλά δεν ήταν. Ήθελα να πάω στο ΚΕΠ για ενα γνήσιο υπογραφής και στο ΚΕΠ που είναι κοντά στη δουλειά, μου έκλεισαν ραντεβού για 10 Μαιου. Περνάω λοιπόν το πρωί έξω από το ΚΕΠ τυχαία γιατί ...είναι κοντά στον φούρνο και το βλέπω άδειο

Τρεις υπάλληλοι μέσα και κανένας πελατακος. Λέω τέλεια! Πάω μέσα λέω σε έναν κύριο, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε? ενα γνήσιο υπογραφής θέλω

Μου λέει έχετε ραντεβού? λέω όχι Μου λέει πρέπει να έχετε ραντεβού. Λέω ωραία μου κλείνετε ένα για τώρα? Μου λέει πρέπει να μπείτε να κλείσετε online. Λέω αφού είμαι εδώ μπροστά σας θα μπορούσα να σας έχω πάρει τηλέφωνο.

Μου λέει ε τότε να πάρετε τηλέφωνο. Και κάθομαι μπροστά στον τύπο παιδιά και παίρνω τηλέφωνο και το σηκώνει ενώ κοιταζόμαστε κατάματα και λέει ΚΕΠ παρακαλώ.

Λέω καλημέρα ενα ραντεβού θα ήθελα. Και μου λέει μάλιστα. Αύριο στις 10,30. Του λέω μήπως έχει κάποιο ραντεβού νωρίτερα? ας πούμε τώρα? μου λέει οχι. Του λέω δηλαδή εξυπηρετείτε κάποιον άλλο αυτή τη στιγμή? Μου λέει υπάρχει ραντεβού και έχει καθυστερήσει. Του λέω άρα το έχασε, μπορείτε να με βάλετε στη θέση του? Μου λέει οχι δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού.


Όλα αυτα κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο και μιλώντας απο το τηλέφωνο σε απόσταση 2 μέτρων Ε και οσο κι αν τωρα που το σκέφτομαι γελάω, εκείνη την ώρα επαθα εναν μίνι νευρικό κλονισμό και άρχισα να ουρλιάζω και να του λεω

ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ? ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ? ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΩΡΑ.


Αυτός ήρεμος και ανένδοτος. Το ραντεβού σας είναι αυριο 10,30 κυρία Σφ...κα περάστε εξω. Μετα ειπα διαφορα γραφικά τυπου θα σας κανω καταγγελία, βασανίζετε τον κοσμάκη γομάρια και έφυγα ταπεινωμένη και εφαγα μια μπουγατσα για να συνελθω ενω κανω δίαιτα. Αν βλεπει ο φιλος να ξερει οτι εφαγε πολλες καταρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου