24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Πέμπτη

Ράνια Θρασκιά :"Επιστρέφω στην απογευματινή ζώνη!"




Τέσσερις μήνες πριν γίνει ξανά μητέρα, ανακοινώνει στο People την επιστροφή της στην τηλεόραση και απαντάει σε όλα τα σχόλια.

Πώς κατάφερες πέντε μήνες και δεν μαθεύτηκε η εγκυμοσύνη σου;
Δεν ήταν το κύριο μέλημά μου να κρατηθεί μυστικό, απλά δεν το φώναξα και το εκμυστηρεύτηκα σε πολύ κοντινούς μου ανθρώπους. Πέρασα ένα μεγάλο διάστημα μέσα στο σπίτι, γιατί είχα πάλι μια πολύ δύσκολη εγκυμοσύνη. Για πολλές εβδομάδες πήγαινα μόνο από το ένα δωμάτιο στο άλλο, η εικόνα μου δεν άλλαξε, αντιθέτως έχασα βάρος και όταν άρχισα να κυκλοφορώ δεν το καταλάβαινε κανένας. Τελικά, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και μαζί η φουσκωμένη κοιλίτσα μου!


Συγκρίνονταν συνεχώς τα νούμερά σας (σσ. της δικής της εκπομπής και της εκπομπής της Νάντιας Μπουλέ και του Θανάση Πάτρα) και η Κατερίνα Γκαγκάκη πήρε θέση, λέγοντας ότι δεν υπάρχει λόγος να συμβαίνει κάτι τέτοιο, γιατί τα νούμερα των Μπουλέ - Πάτρα είναι εξαιρετικά κι εσύ έκανες άλλα νούμερα γιατί δεν είχες ανταγωνισμό.
Τα νούμερα τηλεθέασης και ο ανταγωνισμός που έχει κάθε εκπομπή, ποιες εκπομπές δηλαδή προβάλλονται την ίδια ώρα και από ποια κανάλια, είναι στοιχεία καταγεγραμμένα και στη διάθεση κάθε δημοσιογράφου. Όπως άλλωστε δεν κρύβεται το αν κάποιος παρουσιαστής έχει πάρει άδεια ή όχι, και είμαι βέβαιη ότι οι τηλεθεατές θυμούνται πολύ καλά ότι κάθε μέρα του περασμένου καλοκαιριού ήμουν συνεπής στο πρωινό μας ραντεβού, χωρίς να έχω πάρει ούτε μία μέρα άδεια μέχρι να τελειώσει η εκπομπή.

Όλο το καλοκαίρι ακούγονται διάφορα σενάρια για σένα. Ότι επιστρέφεις, ότι θα πας με τον Γιώργο Παπαδάκη, ότι τελικά δεν έχεις καμία πρόταση.
Αυτό που θα σου πω είναι ότι την πρόταση γι’ αυτό που θα κάνω τώρα τηλεοπτικά την είχα από τον περασμένο Μάρτιο. Είναι όμως επιλογή μου να μη δημιουργώ θόρυβο γύρω από το όνομά μου χωρίς λόγο.

Τι είναι αυτό που θα κάνεις;
Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι θα αναλάβω την απογευματινή ζώνη ενός μεγάλου καναλιού με μια εξαιρετική συνεργασία. Η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει από το κανάλι με όποιον τρόπο αυτό επιλέξει.
Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.
news-piper.blogspot.com

Διαβάστε περισσότερα http://24newslines.blogspot.com/2011/09/blog-post_3099.html#ixzz1WjCblMXR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου