24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

H Naomi Campbell σε μία κρίση ειλικρίνειας!

Όλα αυτά τα χρόνια οι εκρήξεις θυμού της Naomi Campbell έχουν επισκιάσει τα κατορθώματά της στον χώρο της μόδας.

Η επίθεση με τηλέφωνο στην οικιακή βοηθό της, οι προσβλητικές εκφράσεις της στη γραμματέα της αλλά και η επίθεση σε αστυνομικό.....
στο αεροδρόμιο του Λονδίνου επειδή δεν έβρισκε μια από αποσκευές είναι μερικά μόνο από τα συμβάντα που έκαναν το γύρο του κόσμου και χαρακτήρισαν τη «μαύρη γαζέλα» της πασαρέλας κακότροπη, δύστροπη και κακομαθημένη.

Η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξή της στο CNBC προσπάθησε να εξηγήσει με απόλυτη ειλικρίνεια γιατί τα κάνει όλα αυτά και φυσικά που οφείλονται.

«Καταρχάς έχω επανειλημμένα ζητήσει συγγνώμη από τους ανθρώπους που έχω βλάψει, έχω αναλάβει την ευθύνη και έχω εκτίσει και την κοινωνική μου ποινή. Κάνω μεγάλη προσπάθεια για να καταφέρω να ελέγχω το θυμό μου», και συνέχισε:

«Δεν υπάρχει πραγματικός λόγος που τα κάνω όλα αυτά. Ολα αυτά τα χρόνια έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως το γεγονός ότι ο πατέρας μου με εγκατέλειψε πριν καν γεννηθώ, με σημάδεψε για όλη μου τη ζωή. Έγινα επιθετική για να μπορώ να προστατεύω τον εαυτό μου. Δεν ξέρω γιατί αλλά δυστυχώς έτσι μου βγαίνει».

Μάλιστα ο πολύ στενός της φίλος Quincy Jones αποκάλυψε πρόσφατα μια κουβέντα που είχε με το μοντέλο:

-Καλά τι σου συμβαίνει και είσαι τόσο επιθετική;

- Καλά δεν έχεις καταλάβει. Ο Poppy με εγκατέλειψε. Ένα κορίτσι για να είναι ισορροπημένο πρέπει να έχει σχέσεις με τον πατέρα του.




Πηγή: protothema.gr
Δημοσιεύτηκε στην κατηγορ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου