Αυξήσεις μέχρι και 25% έρχονται στις τιμές των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Όπως προβλέπει το δεύτερο Μνημόνιο ο ΟΑΣΑ υποχρεούται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013 να...
διαμορφώσει ανάλογα τις τιμές, κάτι που θα επιβαρύνει σημαντικά την τσέπη του επιβατικού κοινού. Έτσι, από 1,40 που είναι η τιμή του εισιτηρίου για όλα τα μέσα μεταφοράς, θα διαμορφωθεί στο 1,75. Όσον αφορά στο εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ, θα αυξηθεί από 1,20 σε 1,50 ευρώ. Αύξηση θα σημειωθεί και στα μειωμένα εισιτήρια (φοιτητών, πολυτέκνων, κ.α.), από 0,75 σε 0,90, αλλά σε αυτά του προαστιακού σιδηρόδρομου και των τρένων του ΟΣΕ. Το παράδοξο είναι ότι οι αυξήσεις της τάξεως του 40% στις τιμές των εισιτηρίων του 2011, δεν βελτίωσαν ουσιαστικά την οικονομική κατάσταση των εταιριών του ΟΑΣΑ, δεδομένου ότι τα έσοδα τους αυξήθηκαν μόνο κατά 5%. Μοιάζει αναπόφευκτο, λοιπόν, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών να προχωρήσει σε μείωση του προσωπικού του.
διαμορφώσει ανάλογα τις τιμές, κάτι που θα επιβαρύνει σημαντικά την τσέπη του επιβατικού κοινού. Έτσι, από 1,40 που είναι η τιμή του εισιτηρίου για όλα τα μέσα μεταφοράς, θα διαμορφωθεί στο 1,75. Όσον αφορά στο εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ, θα αυξηθεί από 1,20 σε 1,50 ευρώ. Αύξηση θα σημειωθεί και στα μειωμένα εισιτήρια (φοιτητών, πολυτέκνων, κ.α.), από 0,75 σε 0,90, αλλά σε αυτά του προαστιακού σιδηρόδρομου και των τρένων του ΟΣΕ. Το παράδοξο είναι ότι οι αυξήσεις της τάξεως του 40% στις τιμές των εισιτηρίων του 2011, δεν βελτίωσαν ουσιαστικά την οικονομική κατάσταση των εταιριών του ΟΑΣΑ, δεδομένου ότι τα έσοδα τους αυξήθηκαν μόνο κατά 5%. Μοιάζει αναπόφευκτο, λοιπόν, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών να προχωρήσει σε μείωση του προσωπικού του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου