Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Δεν άρεσε στην Δαμανάκη η λαϊκή μουσική σε ταβέρνα και ζήτησε να την κλείσουν;

Τι διαβάζουν τα ματάκια μας; Τα πράσινα βαμπίρ απ’ τα γκράβαρα που φλόμωσαν στο χρήμα πάνω στο πτώμα του Ελληνικού κράτους, παριστάνουν τώρα τους “εκλεπτισμένους”. Μα ένας χασαποταβερνιαρης με παντελόνια δεν υπήρχε στο μαγαζί; Δεν ταίριαζε μάλλον στο ευρωπαϊκό προφίλ της!Εντύπωση προκάλεσε...
η απαίτηση της επιτρόπου Μαρίας Δαμανάκη, η οποία βρέθηκε σε νησί των Κυκλάδων... και θέλησε να φάει σε κάποια παραδοσιακή χασαποταβέρνα, η οποία τόλμησε(!) και έπαιζε λαϊκή μουσική από τα ηχεία του μαγαζιού. Σύμφωνα με… την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, η μουσική αυτή δεν άρεσε στην επίτροπο που ζήτησε να κλείσει, επιθυμία η οποία πραγματοποιήθηκε για λίγο ,αφού οι υπόλοιποι θαμώνες αντέδρασαν… Μάλλον η κυρία Δαμανάκη έχει εθιστεί στην όπερα εκεί στας Ευρώπας!… Υ.Γ.: το κοψίδι «μαντάμ» δεν καταπίνει με τίποτα τον Beethoven! Προτιμά το μπουζούκι από το… όμποε!!! Ευρωπαίος στο γούστο αλλά το sushi δεν σε «πιάνει» όταν έρθει η λόρδα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου