24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Πέμπτη

Μειμαράκης σε Παυλόπουλο: «Αντί να γλείφεις τον Χατζηνικολάου, γλείψε εμένα»


Ένα... συγκλονιστικό τετ-α-τετ εκτυλίχθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη διάρκεια ψήφισης της άρσης ασυλίας της κυρίας Ντόρας Μπακογιάννη, όταν ο πρόεδρος της Βουλής, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, συνάντησε τον Προκόπη Παυλόπουλο και του «παραπονέθηκε» ....
που βγήκε στο ραδιόφωνο του κ. Νίκου Χατζηνικολάου.
Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι ο διάλογος έχει δύο «βερσιόν». Η κατά Παυλόπουλο μαρτυρία είναι η πιο «ελαφριά», κατά.....

αρκετούς όμως βουλευτές, που ήταν παρόντες, «ακούστηκαν απίστευτα "γαλλικά" από τον κ. Μεϊμαράκη»

Η εκδοχή, σύμφωνα με τον κ. Παυλόπουλο, έχει ως εξής:

Μειμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί στον Χατζηνικολάου και τον έγλειφες;

Παυλόπουλος: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;

Μεϊμαράκης: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;

Παυλόπουλος: Αυτό κατάλαβες;

Μειμαράκης: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου.

Παυλόπουλος: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δεν με αφορά.

Όμως, αρκετοί βουλευτές που ήταν παρόντες στην στιχομυθία, έλεγαν ότι ο πρόεδρος της Βουλής χρησιμοποίησε και ορισμένα «γαλλικά», λέγοντας, μεταξύ άλλων: «Από το να γλείφεις του Χατζηνικολάου, γλείψε τον δικό μου! Είναι πιο ωραίος»!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
  

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος27/9/12, 7:36 μ.μ.

    Βασικά δεν έχω δει κανέναν απο τους 2 αλλά και εγώ πιστεύω πως του Μεϊμαράκη θα ήτανε πιο ωραίος, Πάκη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή