24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Μητσοτάκης: Δεν συμφωνούμε σε όλα με την Ντόρα – Ρωτήστε την αν με στηρίζει - ΒΙΝΤΕΟ



"Έχουμε μια πολύ στενή προσωπική σχέση, δεν συμφωνούμε σε όλα πολιτικά" δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ερωτηθείς για τη στάση που θα κρατήσει ...
η Ντόρα Μπακογιάννη στην εκλογή προέδρου της ΝΔ.

"Δεν θα μετατρέψω τις όποιες οικογενειακές διαφωνίες σε δημόσια πολιτική αντιπαράθεση. Όταν ρωτήσετε την κ. Μπακογιάννη φαντάζομαι ότι θα μπορεί να αιτιολογήσει την επιλογή της" είπε μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του MEGA.

"Θέτω υποψηφιότητα επειδή πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα στο κόμμα μας. Το κόμμα χρειάζεται ένα δραστικό reboot και πιστεύω ότι έχω το σχέδιο και τη θέληση να το πραγματοποιήσω" σημείωσε ο βουλευτής της ΝΔ, εκτιμώντας ότι η Νέα Δημοκρατία από αυτή τη διαδικασία θα βγει ισχυρότερη και πιο δυνατή. Επίσης,ανέφερε ότι εάν γίνει debate μεταξύ των υποψηφίων για την προεδρία της ΝΔ θα ανταποκριθεί άμεσα.

"Προβληματίστηκα πολύ αν έπρεπε να θέσω υποψηφιότητα λόγω του ονόματός μου. Αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα επειδή πιστεύω ότι μετά από 11 χρόνια πολιτικής διαδρομής έχω αποδείξει πια ότι έχω πια τα εχέγγυα για να διεκδικήσω αυτή την κρίσιμη θέση. Ζητώ από τους πολίτες να δουν τον Κυριάκο πέρα από το όνομα Μητσοτάκης, έχω μια πολιτική διαδρομή. Δεν έχω καμία αμφιβολία οτι θα υπάρχουν πολίτες που δεν θα με επιλέξουν λόγω του ονόματός μου. Καταλαβαίνω αυτή την αντίδραση. Πιστεύω όμως ότι υπάρχουν και πολλοίπου θα σκεφτούν εάν το όνομα και μόνο πρέπει να είναι λόγος απόρριψης ενός υποψηφίου "a priori". Ζητώ να κριθώ για τη διαδρομή μου κι όχι για το όνομά μου", τόνισε. 

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι στην αρχή το όνομα αποτέλεσε πλεονέκτημα, όμως στην πορεία αγωνίστηκε δύο φορές πιο πολύ για να αποδείξει ότι πραγματικά αξίζει. "Δεν θεωρώ ότι μου χαρίστηκε κάτι ιδιαίτερο λόγω του ονόματος".

"Δεν θέλω ένα κόμμα που να χωρίζεται σε μητσοτακικούς, σαμαρικούς, καραμανλικούς, μειμαρακικούς. Αυτό επιδιώκω"

Σε ζητήματα αξιοκρατίας δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου και το έχω αποδείξει στη διαδρομή μου, συνέχισε και είπε ότι θέλει κι επιδιώκει ένα κόμμα που να μην χωρίζεται σε "Μητσοτακικους, Σαμαρικούς, Καραμανλικούς, Μεϊμαρακικούς".

Θέλω πολίτες να συμμετέχουν στη διαδικασία εκλογής γιατί η Νέα Δημοκρατία πρέπει να αλλάξει απο κάτω προς τα πάνω, είπε και ξεκαθάρισε ότι διαφωνεί με τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη στον τρόπο εκλογής αρχηγού της ΝΔ.

Καταλήγοντας σχολίασε την ήττα της ΝΔ στις εκλογές, επισημαίνοντας:

"Δεν θεωρώ ότι τα πράγματα πάνε καλά στη ΝΔ, δεν είμαι ικανοποιημένος με το ποσοστό που πήραμε, σαφώς συγκρατήσαμε τις δυνάμεις, αλλά δεν μπορεί κανείς νεοδημοκράτης να είναι ικανοποιημένος όταν χάσαμε από τον ΣΥΡΙΖΑ με 7,5 μονάδες διαφορά, ένας ΣΥΡΙΖΑ που χρεοκόπησε τη χώρα και ένας πρωθυπουργός που είπε κατά συρροή ψέματα. Εμένα δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα στο μέλλον, αλλά δεν αρκεί να μένουμε στα λόγια. Πρέπει να προτάξουμε ένα σχέδιο για το πώς θα αλλάξουμε τη ΝΔ".

Δείτε το βίντεο από το MEGA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου