24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Άδωνις Γεωργιάδης....ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ




Γιατί η δική μου υποψηφιότητα έχει έναν συμβολισμό. Εγώ δεν κατάγομαι από κάποιο πολιτικό τζάκι, δεν έχω κομματικούς μηχανισμούς να με στηρίζουν. Είμαι αυτό που βλέπετε... ο Άδωνις Γεωργιάδης. Είμαι ένας από εσάς. Δεν υπάρχει τίποτα πιο υγιές, πιο αληθινό, πιο δημοκρατικό, ένας από εσάς, ένας από εμάς, να μπορεί να διεκδικεί την ηγεσία της παράταξής μας.

Γιατί είναι καιρός να αρχίσουμε να ψηφίζουμε πολιτικούς που είναι αποτελεσματικοί και το έχουν αποδείξει. Και στα δύο Υπουργεία, στο Ναυτιλίας και στο Υγείας, δεν άφησα να πάει χαμένη ούτε μία ημέρα. Είμαι περήφανος, γιατί άφησα πίσω μου σημαντικό έργο.

Το ίδιο σκοπεύω να κάνω αν οι Νεοδημοκράτες μου εμπιστευτούν την αρχηγία της παράταξης. Δεν θα αφήσω να πάει χαμένη ούτε μία ημέρα, ούτε μία ώρα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο στοίχημα και θα κερδίσουμε μαζί…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου