24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

ΕΥΧΕΣ ...απο τον Ηλία κ. Παναγιώταρο ...εύχομαι κανένας μα κανένας να μην βρίσκεται μακριά από την οικογένεια του και τους δικούς του ανθρώπους


Για τα φετινά Χριστούγεννα καθώς και για το νέο έτος , εύχομαι κανένας μα κανένας να μην 

βρίσκεται μακριά από την οικογένεια του και τους δικούς του ανθρώπους , όπως συμβαίνει σε μένα.

Επειδή κάποιοι "επίορκοι διεφθαρμένοι.. πολιτικοί και δικαστές" αποφάσισαν καταπατώντας νόμους , σύνταγμα, λογική και κάθε έννοια δικαίου να με κλείσουν φυλακή, όχι για αξιόποινες πράξεις που δεν έγιναν ποτέ, όχι για την δήθεν επικίνδυνη ιδεολογία μου αλλά.... για τις ψήφους.


Εύχομαι αυτοί που μας ''καταδίκασαν'' φέροντας όψιμα το σταυρό στο λαιμό τους , όταν θα πάνε να εξομολογηθούν , να αναρωτηθούν με πιο δικαίωμα μου στέρησαν την ελευθερία μου και την οικογένειά μου. Και να τους υπενθυμίσω ότι υπεράνω όλων είναι ο Θεός, ο οποίος και είναι ο μόνος που μπορεί να μας κρίνει δίκαια.

Αυτά τα Χριστούγεννα μπορεί να μου στερήσατε την φυσική παρουσία μου από την οικογένεια μου, αλλά η αγάπη μου για την γυναίκα και το παιδί μου είναι πιο δυνατή από κάθε παράνομη πολιτική απόφαση δικαστηρίου .

Εγώ τα βράδια στις φυλακές Δομοκού όπου και βρίσκομαι, κοιμάμαι πολύ πιο ήρεμα και ήσυχα από τους δικαστές , που πρέπει να τους περιτριγυρίζουν ερινύες. 

Τη διεφθαρμένη και βρώμικη πολιτική σας τη χαρίζω, την οικογένεια μου ποτέ.

Καλά Χριστούγεννα στην οικογένεια μου, στους δικούς μου ανθρώπους και σε όσους αισθάνονται δικοί μου.

Ηλίας κ. Παναγιώταρος
Πολιτικός κρατούμενος
Φυλακές Δομοκού..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου