24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Γεροβασίλη σε Κασσελάκη...Αγαπητέ Στέφανε, εγώ σήκωσα το γάντι που πέταξες...Κάνε τις εκλογές μόνος σου στις 10 Μαρτίου, να δούμε τι θα πάρεις



«Στέφανε, εσύ έριξες το γάντι», απάντησε η Όλγα Γεροβασίλη στην ομιλία Κασσελάκη, ανεβαίνοντας στο βήμα.
«Αν θέλετε να είναι αυτός ο ΣΥΡΙΖΑ… εντάξει. Στέφανε είπες "βρείτε μου αντίπαλο και πάμε". Αν το ανακαλέσεις, σταματάμε εδώ. Αλλιώς εγώ δεν θα παραβιάσω ποτέ το καταστατικό του κόμματος. Περιμένω… Λευκές επιταγές δεν υπάρχουν. Αγαπητέ Στέφανε, εγώ σήκωσα το γάντι που πέταξες. Αν θες εκλογές σε 10 ημέρες αντιλαμβάνεσαι τι έχεις πει. Κάντες μόνος σου.. να δούμε τι θα πάρεις» είπε.


«Δεν είστε σκάκι» απάντησε ο Κασσελάκης, απευθυνόμενος στους συνέδρους.



«Αν αποσύρεις την πρότασή σου για εκλογές, δεν έχουμε λόγο να πάμε σε εκλογές» είπε η Γεροβασίλη. «Αν αποσύρεις την υποψηφιότητα σου, δεν έχω ανάγκη να πάω σε εκλογές» απάντησε εκ νέου ο Κασσελάκης, ανεβαίνοντας στο βήμα μαζί με την κυρία Γεροβασίλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου