Δεν αντέχω άλλο το κρυφτούλι με την κυρία...


Μετά από πολύ σκέψη, αποφάσισα να "βγώ μπροστά" και να σας εξομολογηθώ το μαρτύριο που περνάω καθημερινά με την κυρία της φωτογραφίας.
Από τότε που έφτιαξα το blog και δημοσιοποίησα την ηλεκτρονική μου διεύθυνση, με βομβαρδίζει με δεκάδες mails καθημερινά, προτείνοντάς μου ανείπωτα πράγματα, που ντρέπομαι να σας επαναλάβω.

Η σταγόνα όμως που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν αυτή η φωτογραφία που μου έστειλε χθες βράδυ, η οποία συνοδευόταν από κείμενο με άσεμνο περιεχόμενο.

Δεν θέλω να "σπάσω" την ανωνυμία μου και να στραφώ προς την Δικαιοσύνη για προστασία.
Γι αυτό στρέφομαι προς εσάς αγαπητοί μου συνμπλογκίτες και συνμπλογκίτισες και σας παρακαλώ. Εαν γνωρίζετε ποιά είναι, ειδοποιείστε με, έτσι ώστε να λάβω τα απαραίτητα μέτρα προστασίας μου.
Δεν έχω κάτι προσωπικό εναντίον της κοπέλας, απλά δεν είναι του τύπου μου...

P.S.
Επιτρέψτε μου να δημιουργήσω νέο tag με τίτλο : "Και μετά ξύπνησα"