Συγχώνευση των δύο σχεδίων...
...για αγωγούς πετρελαίου στα Βαλκάνια με πρόταση της Ρωσίας;
.
Aπό το http://notoburgasalexandroupolispipe.blogspot.com/
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ PARI DAILY ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑ-ΤΣΕΥΧΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΘΕΤΙΚΑ!ΕΘΝΙΚΟΤΑΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ,ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ!
"Η Βουλγαρία ενδέχεται να γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος για Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη pari.bg 27.01.2010 09:38 Η έλλειψη μιας επίσημης απάντησης από την κυβέρνηση σχετικά με τη συμμετοχή της Βουλγαρίας στο Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης έχει αρχίσει να εξαντλεί την υπομονή του πλειοψηφικού μετόχου στο σχέδιο, εταιρείας Transneft της Ρωσίας. Η ασάφεια σχετικά με την υλοποίηση του έργου έχει μετατοπίσει την προσοχή της Ρωσίας στην εναλλακτική λύση του αγωγού Σαμψούντα-Τσεϊχάν, εμπειρογνώμονας δήλωσε στην εφημερίδα Pari. Αν η Μόσχα αποσυρθεί από το Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, η Βουλγαρία μπορεί να φέρει την ευθύνη για την αποτυχία του σχεδίου, επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Trans-Balkan Pipeline Βουλγαρίας Plamen Rusev. Έτσι, η Βουλγαρία μπορεί να αναγκαστεί να πληρώσει όλα τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν μέχρι σήμερα,τα οποία ανέρχονται σε περίπου 25 ή 30 εκατ. ευρώ. Εκτός αυτού, επιπλέον χάνει μπορεί να ζητηθεί από τη Βουλγαρία ποσό που μπορεί να φθάσει έως και 300 εκατ. ευρώ. Σκεπτικό Υπάρχουν σοβαροί λόγοι για τέτοιες απαιτήσεις, όπως ότι : από τη Βουλγαρία δεν έχει ακόμη δοθεί μια επίσημη απάντηση, αν θα συμμετάσχει στην κατασκευή του αγωγού ή όχι. Επιπλέον, δεν έχει ακόμη καταβάλει τα 5 εκατομμύρια ευρώ συνεισφορά του μετόχου στην εταιρεία σχεδιασμού του έργου. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της διακυβερνητικής επιτροπής Βουλγαρίας-Ρωσίας τον περασμένο...
Δεκέμβριο ,η Σόφια υποσχέθηκε να πραγματοποιήσει την πληρωμή μέσα σε λίγες εβδομάδες, αλλά αυτό δεν έχει συμβεί ακόμη, ο Rusev επεσήμανε. Δεν είναι ακόμη σαφές ποια υπουργεία θα είναι υπεύθυνα για το έργο. Μια πρόταση για τη μεταφορά Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη από το περιφερειακό υπουργείο στο υπουργείο οικονομίας ήταν στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου την περασμένη εβδομάδα, αλλά δεν τέθηκε σε ψηφοφορία. Η κυβέρνηση είναι προφανές ότι προσπαθεί να αναβάλει την απόφασή της σχετικά με τον αγωγό.
Εστίαση
Όλοι οι λόγοι που δίνουν το δικαίωμα στη Μόσχα να στρέψει την προσοχή της στον Σαμψούντα-Τσεϊχάν. Στις 19 του Οκτωβρίου του 2009 της Ρωσίας Rosneft, Transneft και Sovkomflot ανακοίνωσαν ότι θα λάβουν μέρος στην κατασκευή του αγωγού πετρελαίου και εφοδιασμού για αυτό. Μέχρι τότε οι κύριοι μέτοχοι του έργου ήταν η Calik Τουρκίας και η Eni της Ιταλίας. Ο αγωγός έχει σχεδιαστεί ως μία παράκαμψη του Βοσπόρου και βρίσκεται στην τουρκική επικράτεια μόνον. Θα συνδέσει τη Μαύρη Θάλασσα-λιμάνι του Τσεϊχάν με την Σαμψούντα για τη Μεσόγειο. Στη μέση του Ιανουαρίου 2010 , ο επικεφαλής της Transneft Νικολάι Tokarev είπε ότι τα δύο έργα μπορούν να ενωθούν σε μία κοινοπραξία. Σύμφωνα με τα λόγια του, η επιλογή έχει συζητηθεί και συναντήθηκε με κατανόηση από την Τουρκία, την Ιταλία και την Ελλάδα.
Ανταγωνισμός
Η επιλογή αυτή έχει να κάνει με τη συμμετοχή της Ρωσίας στα σχέδια, ο Πλάμεν Rusev εξήγησε. Αυτό πιθανότατα αφορά τη συμμετοχή της με μία εταιρεία και στα δύο έργα. Είναι αδύνατο να συγχωνευθούν τα δύο έργα , όπως οι αγωγοί βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο της υλοποίησης και έχουν διαφορετικές μετόχους. Επιπλέον, η Τουρκία και η Ελλάδα είναι άμεσοι ανταγωνιστές.Η συμμετοχή της Ελλάδας στο Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη είναι συνδεδεμένη με την επιθυμία της να έχει μερίδιο στη μεταφορά πετρελαίου στην περιοχή. Δεν είναι πολύ ρεαλιστικό να αναμένεται ότι η Αθήνα θα αποδεχθεί άμεσα την Σαμψούντα-Ceylan έργου."
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα » .
Aπό το http://notoburgasalexandroupolispipe.blogspot.com/
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ PARI DAILY ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑ-ΤΣΕΥΧΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΘΕΤΙΚΑ!ΕΘΝΙΚΟΤΑΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ,ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ!
"Η Βουλγαρία ενδέχεται να γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος για Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη pari.bg 27.01.2010 09:38 Η έλλειψη μιας επίσημης απάντησης από την κυβέρνηση σχετικά με τη συμμετοχή της Βουλγαρίας στο Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης έχει αρχίσει να εξαντλεί την υπομονή του πλειοψηφικού μετόχου στο σχέδιο, εταιρείας Transneft της Ρωσίας. Η ασάφεια σχετικά με την υλοποίηση του έργου έχει μετατοπίσει την προσοχή της Ρωσίας στην εναλλακτική λύση του αγωγού Σαμψούντα-Τσεϊχάν, εμπειρογνώμονας δήλωσε στην εφημερίδα Pari. Αν η Μόσχα αποσυρθεί από το Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, η Βουλγαρία μπορεί να φέρει την ευθύνη για την αποτυχία του σχεδίου, επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Trans-Balkan Pipeline Βουλγαρίας Plamen Rusev. Έτσι, η Βουλγαρία μπορεί να αναγκαστεί να πληρώσει όλα τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν μέχρι σήμερα,τα οποία ανέρχονται σε περίπου 25 ή 30 εκατ. ευρώ. Εκτός αυτού, επιπλέον χάνει μπορεί να ζητηθεί από τη Βουλγαρία ποσό που μπορεί να φθάσει έως και 300 εκατ. ευρώ. Σκεπτικό Υπάρχουν σοβαροί λόγοι για τέτοιες απαιτήσεις, όπως ότι : από τη Βουλγαρία δεν έχει ακόμη δοθεί μια επίσημη απάντηση, αν θα συμμετάσχει στην κατασκευή του αγωγού ή όχι. Επιπλέον, δεν έχει ακόμη καταβάλει τα 5 εκατομμύρια ευρώ συνεισφορά του μετόχου στην εταιρεία σχεδιασμού του έργου. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της διακυβερνητικής επιτροπής Βουλγαρίας-Ρωσίας τον περασμένο...
Δεκέμβριο ,η Σόφια υποσχέθηκε να πραγματοποιήσει την πληρωμή μέσα σε λίγες εβδομάδες, αλλά αυτό δεν έχει συμβεί ακόμη, ο Rusev επεσήμανε. Δεν είναι ακόμη σαφές ποια υπουργεία θα είναι υπεύθυνα για το έργο. Μια πρόταση για τη μεταφορά Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη από το περιφερειακό υπουργείο στο υπουργείο οικονομίας ήταν στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου την περασμένη εβδομάδα, αλλά δεν τέθηκε σε ψηφοφορία. Η κυβέρνηση είναι προφανές ότι προσπαθεί να αναβάλει την απόφασή της σχετικά με τον αγωγό.
Εστίαση
Όλοι οι λόγοι που δίνουν το δικαίωμα στη Μόσχα να στρέψει την προσοχή της στον Σαμψούντα-Τσεϊχάν. Στις 19 του Οκτωβρίου του 2009 της Ρωσίας Rosneft, Transneft και Sovkomflot ανακοίνωσαν ότι θα λάβουν μέρος στην κατασκευή του αγωγού πετρελαίου και εφοδιασμού για αυτό. Μέχρι τότε οι κύριοι μέτοχοι του έργου ήταν η Calik Τουρκίας και η Eni της Ιταλίας. Ο αγωγός έχει σχεδιαστεί ως μία παράκαμψη του Βοσπόρου και βρίσκεται στην τουρκική επικράτεια μόνον. Θα συνδέσει τη Μαύρη Θάλασσα-λιμάνι του Τσεϊχάν με την Σαμψούντα για τη Μεσόγειο. Στη μέση του Ιανουαρίου 2010 , ο επικεφαλής της Transneft Νικολάι Tokarev είπε ότι τα δύο έργα μπορούν να ενωθούν σε μία κοινοπραξία. Σύμφωνα με τα λόγια του, η επιλογή έχει συζητηθεί και συναντήθηκε με κατανόηση από την Τουρκία, την Ιταλία και την Ελλάδα.
Ανταγωνισμός
Η επιλογή αυτή έχει να κάνει με τη συμμετοχή της Ρωσίας στα σχέδια, ο Πλάμεν Rusev εξήγησε. Αυτό πιθανότατα αφορά τη συμμετοχή της με μία εταιρεία και στα δύο έργα. Είναι αδύνατο να συγχωνευθούν τα δύο έργα , όπως οι αγωγοί βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο της υλοποίησης και έχουν διαφορετικές μετόχους. Επιπλέον, η Τουρκία και η Ελλάδα είναι άμεσοι ανταγωνιστές.Η συμμετοχή της Ελλάδας στο Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη είναι συνδεδεμένη με την επιθυμία της να έχει μερίδιο στη μεταφορά πετρελαίου στην περιοχή. Δεν είναι πολύ ρεαλιστικό να αναμένεται ότι η Αθήνα θα αποδεχθεί άμεσα την Σαμψούντα-Ceylan έργου."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου