Μικρή αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και αισθητή μείωση των νεκρών στους ελληνικούς δρόμους δείχνουν τα στοιχεία της Τροχαίας για το εννιάμηνο Ιανουρίου-Σεπτεμβρίου 2010, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν στο 3ο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο πραγματοποιήθηκε σήμερα και...
συνέπεσε με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Οδικής Ασφάλειας, ο αριθμός των νεκρών στο συγκεκριμένο διάστημα έφτασε τους 959, έναντι 1.119 το 2009, παρουσιάζοντας μείωση 14,3%. Ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων αυξήθηκε κατά 3,2%, ενώ αύξηση κατά 1,8% παρουσιάζουν οι βαριά τραυματισθέντες και κατά 4,1% οι ελαφρά τραυματισθέντες. Η μεγαλύτερη αριθμητική μείωση των νεκρών σημειώθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (-37) και ακολουθούν η Αττική (-26), η Στερεά Ελλάδα (-23), η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη (-20) και η Πελοπόννησος (-16). Τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα σημειώθηκαν στο Λοιπό Οδικό Δίκτυο (41,8%)· ακολουθούν οι κατοικημένες περιοχές (28,2%) και το Λοιπό Εθνικό Δίκτυο (21,9%). Τα λιγότερα θανατηφόρα σημειώθηκαν στην Αττική Οδό (0,6%) και ακολουθούν η Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων (1,1%) και η Εγνατία Οδός (1,4%). Η πλέον επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά θεωρείται η υπερβολική ταχύτητα και η επιθετική οδήγηση, ενώ υψηλό είναι το ποσοστό εμπλοκής των δικύκλων (36%) σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. Από το σύνολο των ατυχημάτων, την πρωτεύουσα θέση κατέχει η απόσπαση της προσοχής του οδηγού (1.502) και ακολουθούν η οδήγηση σε κατάσταση μέθης (1.148) και η παραβίαση της προτεραιότητας (1.319).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου