24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Άννα Βίσση: "Όταν δεν κάνω πράγματα νιώθω γριά"


«Όταν δεν κάνω πράγματα, δεν είμαι καλά, δεν είμαι χαρούμενη, νιώθω γριά. Η δουλειά με ενεργοποιεί με έναν τρόπο που είναι ο οργασμός μου», λέει με αφοπλιστικό τρόπο σε συνέντευξή της στο BHMAGAZINO, η Άννα Βίσση, δίνοντας αμέσως σε όλους να καταλάβουν από πού βγαίνει όλη αυτή η ενέργεια που παρουσιάζει πάνω στη σκηνή η δημοφιλής τραγουδίστρια.
Η σούπερ σταρ του ελληνικού τραγουδιού συμπληρώνει ....μάλιστα ότι «πέντε λεπτά προτού σταματήσω να δουλεύω θα έχω πεθάνει. Πιστέψτε με, δεν το λέω για εντυπωσιασμό, θα έχω πεθάνει γιατί δεν θέλω ποτέ να πάψω να κάνω πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου