Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΔΑΣΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΣ....ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΜΑΣ...

Για όσους υποστηρίζουν με απαξίωση ότι «πρόκειται για μια χούφτα ψευτο-οικολόγων», όσοι αντιτίθενται στην εξάπλωση της μεταλλευτικής δραστηριότητας και στη δημιουργία μεταλλουργίας χρυσού και χημικών βιομηχανιών στη Χαλκιδική.

β. Για όσους αμφιβάλλουν στο πλήθος των ατόμων που συγκρότησαν τη διαδήλωση και πορεία το πρωί της Κυριακής 13 Μαρτίου 2011 στην Ιερισσό!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου