Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

ΠΡΩΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ:''ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ.. ''

Tου Γιώργου Θεοχάρη

Ο ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΤΟ AGIORITIKOVIMA.GR
Όσο περισσότερο φορολογούν την Εκκλησία τόσο μειώνεται η δυνατότητα της να συμμετέχει στα προβλήματα της κοινωνίας, εξήγησε στο agioritikovima.gr ο πρώην μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος. Και συμπληρώνει ΄΄Η συμμετοχή του κόσμου έχει μειωθεί,τα ακίνητα της Εκκλησίας είναι....

ξενοίκιαστα και οι συνάνθρωποι που αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα και απευθύνονται στους Ναούς και στις μητροπόλεις για βοήθεια, αυξάνονται δραματικά΄΄.
Η Εκκλησία αδυνατεί να μειώσει τα ενοίκια στα ακίνητα της, διότι ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, θα πρέπει να συμβαδίζουν με τις αντικειμενικές αξίες που έχει ορίσει η πολιτεία. Και για αυτό η Εκκλησία δεν μπορεί να διαπραγματευτεί απολύτως τίποτα. ΄΄ Ας έρθουν να πάρουν και τους Ναούς..είπε χαριτολογώντας ο κ. Χρυσόστομος.

http://www.agioritikovima.gr/

1 σχόλιο:

  1. Μη φοβάσαι τράγο! Εσάς δεν θα σας πειράξει. Ο μεγάλος αρχηγός Jeronymo γέρνει κατά ΔΝΤ μεριά και γι' αυτό κάνει την πάπια. Είδε κανείς να την εκκλησία να πάιρνει το μέρος του λαού; Όχι. Περιμένει κάθε μέρα τις γριές και τους γέρους που θα τα τινάξουνε και θα αφήσουνε την περιουσία τους στου "οίκους ανοχής του θεού". Ντροπή σας τράγοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή