24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

ΜΠΕΟΣ ΑΠΟ ΒΟΛΟ: Μ@Λ..@Σ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΡΙΞΕ ΚΙ ΑΛΛΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ... ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΩΣ ΕΔΩ.

Ο Αχιλλέας Μπέος αφού αποθεώθηκε από τους φίλους του Ολυμπιακού Βόλου "ξεσπάθωσε" και επιτέθηκε στους πάντες. Παπανδρέου, Πιλάβιος, Κούγιας και Γερουλάνος μπήκαν στο στόχαστρο του Μπέου. Ο Αχιλλέας Μπέος ξεκίνησε...
τη συνέντευξη Τύπου από την επιστολή που έστειλε στον Άρειο Πάγο και μεταξύ άλλων έγραφε: «Μαλ..ας είναι ο Κασιδιάρης. Δεν έριχνε άλλο ένα χαστούκι στην Κανέλλη; Αυτοί μας έχουν φέρει μέχρι εδώ." Στη συνέχεια εξαπέλυσε επίθεση προς τους πάντες. Για τα ΜΜΕ: «Μετά την σημερινή συνέντευξη Τύπου να μην ασχοληθούν ξανά μαζί μου. Μοναδικός μου σκοπός είναι η αποκατάσταση του ονόματος των παιδιών μου. Δεν θα ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο μέχρι να καθαρίσει το όνομά μου. Ευχαριστώ όλους τους φίλους και συνεργάτες που στάθηκαν δίπλα μου και την οικογένειά μου. Κυρίως τη γυναίκα μου, η οποία μου στάθηκε πολύ. Είχα πει πως ομάδα μου είναι ο Πανιώνιος. Ο κόσμος του Ολυμπιακός Βόλου είναι όμως μέσα στην καρδιά μου. Αν επιστρέψω στο ποδόσφαιρο θα το κάνω για τη γενέτειρά μου." Από το στόχαστρο του δεν ξέφυγε ούτε ο Γιώργος Παπανδρέου τον οποίο χαρακτήρισε ως το χειρότερο Πρωθυπουργό ενώ αναφέρθηκε στην παράνομη, όπως τόνισε, προφυλάκιση του: «Η ομιλία μου είναι αλήθειες και τίποτε άλλο, Οι συνήγοροί μου ήταν αντίθετοι με τη σημερινή ομιλία μου, όμως έπρεπε να πω την αλήθεια. Δεν είναι επικοινωνιακό παιχνίδι. Στερήθηκα το βασικό δικαίωμα. Με απήγαγαν ως όμηρο στις φυλακές Ναυπλίου, τουλάχιστον αυτό βίωσα εγώ. Είναι άρρωστο το πολιτικό κατεστημένο και ψάχνουν εξιλαστήρια θύματα. Ένα από αυτά είμαι εγώ. Αυτό γιατί ήμουν πάντα απέναντί τους. Ο Γιώργος Παπανδρεόυ ήταν ο πιο αποτυχημένος Πρωθυπουργός της χώρας. Διαμορφώθηκε η κατάλληλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα και χωρίς στοιχεία με προφυλάκισαν. Επιστράτευσαν ψευδομάρτυρες και δικαστές και η δικαιοσύνη συμμετείχε σε αυτό το βρώμικο παιχνίδι. Μπορεί και εν γνώση της». Για τις κασέτες: «Αναφέρθηκε κλήση μου σε άγνωστο πρόσωπο που τον φωνάζω Φιλιππίδη. Είπαν πως είναι ο Μαρινάκης. Δε μπορείτε να φυλακίζετε άτομα επειδή μίλησα με κάποιον. Βρείτε στοιχεία που να αναφέρουν ποιον εκβίασα, ποιον «λάδωσα», σε ποια εγκληματική οργάνωση συμμετείχα. Γιατί έγινε επιλεκτική απομαγνητοφώνηση; Ποιους προσπαθούν να καλύψουν; Επιλεκτικά κάποια πρόσωπα. Επιχειρηματίες; Πολιτικούς; Μήπως τον Νικόλα Πατέρα; Η αποτυχημένη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ γνωρίζει πως έχει η υπόθεση. Όταν βγήκαν οι αγανακτισμένοι τότε ξέσπασε το "σκάνδαλο" του Ολ. Βόλου και πήγα φυλακή. Με τη δήθεν κάθαρση του ποδοσφαίρου. Ο Δαλούκας με τον Πατέρα ξεκίνησαν την όλη υπόθεση. Τιμώρησαν εμάς και την ομάδα μας χωρίς αποδείξεις γιατί έτσι έπρεπε. Η ΕΠΟ είναι ανήμπορη να αντιδράσει. Ο Πατέρας κατέγραψε συνομιλία με την Πιλάβιο και έσβησε τη φωνή του. Καταργήθηκε το αυτοδιοίκητο και πέρασε το ποδόσφαιρο στην Κυβέρνηση. Πρέπει να παραιτηθεί ο Πιλάβιος. Για ποιο ποδόσφαιρο μιλούν; Για αυτό που έχουν διαλύσει; Αυτό που ούτε τα έξοδα μετακίνησης δεν έχουν οι μικρότερες ομάδες; Πως επιτρέπεται να συμμετέχουν ομάδες που χρωστούν στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα; Ξέχασα όμως, κάνανε κάθαρση, με έβαλαν φυλακή. Ο κύριος Γερουλάνος, το παιδί της μαμάς, ή ο κύριος Μπιτσαξής, ο τζογαδόρος που ήταν στα καζίνο θα καθαρίσουν το ποδόσφαιρο; Για τον Πανιώνιο: «Όταν ανέλαβα τον Πανιώνιο χρωστούσε σε όποιον μιλούσε ελληνικά. Τον έκανα να παίζει στην Ευρώπη και μεταβιβάστηκε στον Τσακίρη το 2006 με αξιόλογο δυναμικό. Από 'κει και πέρα παραπέει η ομάδα. Στον Ολ. Βόλου ήρθα το 2008 σε μία ομάδα που ήταν υπό διάλυση. Ξέρετε όλοι τί έκανα. Μία ομάδα μοντέλο που κέρδισε τον σεμβασμό σε Ελλάδα και Ευρώπη. Αυτός είμαι εγώ και έχω κριθεί από όλους. Η σημερινή παρουσία τόσου κόσμου είναι η απάντηση σε όλους αυτούς που με δίκασαν». newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου