Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

ΔΕΗ: Ηλεκτροσόκ με αύξηση 37% στα τιμολόγια



Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους» θα είναι 37% και πρόκειται για εισήγηση που κάνει η επιχείρηση ηλεκτρισμού στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και στο υπουργείο ΠΕΚΑ.
Η επιβάρυνση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των απαιτήσεων της τρόικας για απελευθέρωση των οικιακών τιμολογίων και προβλέπεται και στο προσχέδιο του Μνημονίου...
το οποίο έχουν συμφωνήσει η κυβέρνηση και οι δανειστές μας. Οπως προκύπτει από το κείμενο, η αύξηση-σοκ θα πέσει σε τρεις δόσεις. Η πρώτη θα είναι την 1η Ιανουαρίου του 2013, οπότε και το ΥΠΕΚΑ μαζί με το υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει να εκδώσουν τη σχετική απόφαση της αναπροσαρμογής των τιμολογίων, η δεύτερη δόση θα έλθει την 1η Μαρτίου και η τρίτη την 1η Ιουλίου, οπότε και τα τιμολόγια θα έχουν απελευθερωθεί πλήρως.
Η κυβέρνηση, σύμφωνα με τη μνημονιακή μας υποχρέωση, θα εξαιρέσει από αυτές τις αυξήσεις τις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες, με την καθιέρωση ειδικού τιμολογίου ρεύματος. Βέβαια, δεν αποσαφηνιζεται αν σε αυτές τις κατηγορίες οι ανατιμήσεις θα είναι μικρότερες ή μηδενικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου