Διαβάστε την έρευνα της Affinnova σε 800 άτομα για τα υποθετικά προϊόντα που μπορούν να παραχθούν έχοντας βασικό συστατικό το Ελληνικό γιαούρτι
Η εκμετάλλευση του Ελληνικού γιαουρτιού αισθάνεται πίεση και επιβράδυνση της ανάπτυξής του στην αγορά των Η.Π. Α. Σύμφωνα με μια έκθεση της Euromonitor International παρ 'οτι σαν προϊόν είναι χρυσωρυχείο πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν να έχει και άλλες χρήσεις πέραν του να το τρως για πρωινό.
Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ μεγάλων εταιριών καταναλωτικών αγαθών όπως η Procter & Gamble, η Unilever και η Dannon προσπαθούν να δημιουργήσουν προϊόντα με βάση το Ελληνικό γιαούρτι. Τα προϊόντα πολλά. Από προϊόντα υγείας, σαμπουάν μέχρι και αποσμητικά.
Μια έρευνα τη Affinnova σε 800 άτομα αναδεικνύει την μεγάλη αγορά που μπορεί να κατακτήσει το προϊόν. Από γιαούρτι μπορεί να φτιαχτούν αντιγειραντικές κρέμες, οδοντόπαστες, πάνες για εξανθήματα. Τα προϊόντα ακόμα δεν είναι διαθέσιμα ωστόσο σε λίγο καιρό θα είναι στα ράφια των καταναλωτών.
Δείτε τη έδειξε η έρευνα στην πιο κάτω φωτογραφία.
Η εκμετάλλευση του Ελληνικού γιαουρτιού αισθάνεται πίεση και επιβράδυνση της ανάπτυξής του στην αγορά των Η.Π. Α. Σύμφωνα με μια έκθεση της Euromonitor International παρ 'οτι σαν προϊόν είναι χρυσωρυχείο πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν να έχει και άλλες χρήσεις πέραν του να το τρως για πρωινό.
Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ μεγάλων εταιριών καταναλωτικών αγαθών όπως η Procter & Gamble, η Unilever και η Dannon προσπαθούν να δημιουργήσουν προϊόντα με βάση το Ελληνικό γιαούρτι. Τα προϊόντα πολλά. Από προϊόντα υγείας, σαμπουάν μέχρι και αποσμητικά.
Μια έρευνα τη Affinnova σε 800 άτομα αναδεικνύει την μεγάλη αγορά που μπορεί να κατακτήσει το προϊόν. Από γιαούρτι μπορεί να φτιαχτούν αντιγειραντικές κρέμες, οδοντόπαστες, πάνες για εξανθήματα. Τα προϊόντα ακόμα δεν είναι διαθέσιμα ωστόσο σε λίγο καιρό θα είναι στα ράφια των καταναλωτών.
Δείτε τη έδειξε η έρευνα στην πιο κάτω φωτογραφία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου