24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Μεϊμαράκης: Θα με κάνει νταντά η Νέα Δημοκρατία;


Ο Πρόεδρος της Βουλής Ευάγγελος Μεϊμαράκης όχι μόνο επανέρχεται στο θέμα του δημοψηφίσματος για...
τη μικρή ΔΕΗ αλλά ευθαρσώς κάνει λόγο και για πολιτική «αυτονόμηση».

Κι ενώ επισήμως ..

η Νέα Δημοκρατία μιλάει για τον φθινόπωρο και συγκεκριμένα την πρώτη Δευτέρα του Οκτώβρη που ανοίγει η Ολομέλεια να ξεκινήσει η συζήτηση για το δημοψήφισμα ο πρόεδρός της Ευάγγελος Μεϊμαράκης λέει ότι « και μέσα στο Σαββατοκύριακο και ενόψει του μεγάλου τελικού στη Βραζιλία η Βουλή μπορεί να συνεδριάσει για να μην υπάρχουν θέματα σε εκκρεμμότητα».

«Εφόσον δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε γιατί να πάμε τον Οκτώβρη; Αν αθροίσουμε τις προτάσεις και συγκεντρωθούν 120 υπογραφές σε ταυτόσημα κείμενα ,ας ανοίξουμε τη Βουλή και να αποφασίσουμε. Εγώ δεν αισθάνομαι αντάρτης. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι αν δεν αλλάξει ένα άρθρο δεν θα ψηφίσω ένα νομοσχέδιο. Και να ξέρετε ότι δεν επιδιώκω καμμία σύγκρουση. Αν ήθελα να συγκρουστώ με την κυβέρνηση μπορούσα να το κάνω σε άλλα θέματα. Προσωπική μου άποψη είναι ότι τέτοια θέματα δεν πρέπει να σέρνονται. Σαν Βαγγέλης δεν θέλω να έχω εκκρεμμότητες γύρω από τη μικρή ΔΕΗ και πρέπει να κλείσουν» επέμεινε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης.

«Κι αν οι δηλώσεις σας δυσαρεστήσουν τη Νέα Δημοκρατία;» ρώτησαν οι δημοσιογράφοι.

«Και τι θα με κάνουν νταντά; Εγώ είμαι πρόεδρος της Βουλής και θα λειτουργήσω θεσμικά έστω κι αν κάποιοι δυσαρεστηθούν» σχολίασε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου