24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

Δέσποινα Βανδή: Το τρυφερό μήνυμα στους θαυμαστές της για την πατρίδα της



Η τραγουδίστρια βρέθηκε μαζί με την κόρη της στην Καβάλα

Λίγα 24ωρα πριν τη μεγάλη συναυλία της στην Αλεξανδρούπολη, που σηματοδοτεί την λήξη του καλοκαιριού, η Δέσποινα Βανδή βρέθηκε μαζί ...
με την κόρη της στην ιδιαίτερη πατρίδα της, την Καβάλα.

Η δημοφιλής τραγουδίστρια επέστρεψε στην γειτονιά των παιδικών της χρόνων και μέσα από ένα τρυφερό μήνυμα στην επίσημη σελίδα της στο facebook «ταξίδεψε» τους θαυμαστές της στους δρόμους των αναμνήσεων της.

«Είμαι από χθες στην πόλη.
Χρόνια απέφευγα να περάσω από το σπίτι που μεγάλωσα κι από τη γειτονιά που μάτωναν τα γόνατα μου αρκετές φορές πάνω στα παιχνίδι. Είχα την τύχη να ζήσω το μεγαλείο της γειτονιάς που τότε δεν το καταλάβαινα μέσα την απλότητα της! Τη θεωρούσα δεδομένη κι ότι πάντα έτσι θα ναι όπως ήταν για μένα και για όλα τα παιδιά. Πόσο άλλαξαν τα πάντα από τότε! Ένας δρόμος ήταν που περνούσαν σπάνια αυτοκίνητα από κει. Κατεβαίναμε σιγά σιγά με το που έφευγε το μεσημέρι κι άρχιζε το παιχνίδι! Μήλα, κικιρίκια, λάστιχο, κρυφτό, κυνηγητό και κάποιες φορές, βράδυ πάντα, ιστορίες με φαντάσματα που τις διηγούμασταν με μεγάλη ψυχραιμία και σοβαρότητα, αλλά μόλις έφτανε η ώρα να γυρίσω στο σπίτι, φώναζα τη μάνα μου να βγει στο μπαλκόνι να με βλέπει μέχρι να μπω! Τι όμορφα χρόνια! Είχε και πολλά παλιά σπίτια στη γειτονιά που ζωήρευαν ακόμα περισσότερο τη φαντασία μας! Σήμερα κάποια από αυτά δεν υπάρχουν .Τα δώσανε και στη θέση τους στριμώχθηκαν κάτι εξογκώματα νεόδμητα σαν παραφωνίες! Κάποιο άλλο το φτιασίδωσαν με νέα υλικά εξωτερικά έτσι που τίποτα δε θυμίζει την τότε όψη τους. Σα να παίρνεις μια γιαγιά από το χωριό και να της φοράς έντονο κόκκινο κραγιόν με το τσεμπέρι.
Άλλα αυτά που βλέπουν τα μάτια της κόρης μου που την έχω μαζί μου κι άλλα τα μάτια της ψυχής μου. Προσπαθώ μέσα από τις διηγήσεις μου να την πάω στα χρόνια τα δικά μου. “Εδώ ζούσε μια γιαγιά που δεν έβγαινε από το σπίτι της και τη φοβόμασταν όλα τα παιδιά. Ήταν παράξενη και καθόλου φιλική”. “Εδώ σε αυτή τη σκάλα καθόμουν και καθάριζα τα φασολάκια με τη μάνα μου”. “Εδώ δεν είχε άσφαλτο μόνο άγριες πέτρες και χορτάρι”. “Σε αυτό το παράθυρο καθόταν η κουτσομπόλα της γειτονιάς που έβλεπε ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει από το σπίτι του”!
Σαν “έφυγε” ο πατέρας μου έκανα χρόνια να ξαναπάω στη γειτονιά των παιδικών μου χρόνων. Μόνο μου θύμιζε και δεν ήθελα. Αργότερα συμφιλιώθηκα κι αυτό που σίγουρα κατάλαβα και κράτησα, είναι πως μια μικρογραφία ήταν το παιχνίδι στη γειτονιά,
του κόσμου που μεγαλώναμε. Κανείς δε φώναζε τη μάνα του για να αποδώσει το δίκιο! Μόνοι μας τα αντιμετωπίζαμε όλα!
Σήμερα, παιδότοποι και κάτι κακοφτιαγμένα πάρκα για να μαζεύονται τα παιδιά να παίζουν με ό,τι διαθέτουν αυτοί οι χώροι χωρίς τίποτα να εξάπτει τη φαντασία τους. Έχω περάσει κι εγώ πολλές ώρες σε αυτά μέχρι να μεγαλώσουνε λιγάκι. Ακούς τα παιδιά να φωνάζουν πάνω στο παιχνίδι “ο τάδε με χτύπησε” ζητώντας τη βοήθεια ενός μεγάλου! Όσες φορές ήρθαν τα δικά μου να διαμαρτυρηθούν τους το ‘κοψα λέγοντας “βρείτε τα μεταξύ σας δεν ανακατεύομαι”!
Όχι επειδή δεν έχουμε γειτονιές πια, να τα ξεχάσω κι όλα!», έγραψε χαρακτηριστικά η ίδια, αναρτώντας, παράλληλα και δύο φωτογραφίες.

Όπως ήταν φυσικό, τα σχόλια από τους διαδικτυακούς της φίλους ήταν δεκάδες και δεν ήταν λίγοι εκείνοι που σημείωσαν πόσο ταυτίστηκαν μαζί της, αλλά και πόσο τους συγκίνησε.

Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου