24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

Απίστευτη παραδοχή Λεβέντη... «Θα ξεχρεώνω το δάνειό μου μέχρι το 2043... Δίνω 700 ευρώ το μήνα»


Συνέντευξη στο περιοδικό Down Town και τη Φανή Πλατσατούρα παραχώρησε ο Βασίλης Λεβέντης, μιλώντας μεταξύ άλλων για τα οικονομικά του.

Πώς στηρίζατε οικονομικά τις προσπάθειες τόσων χρόνων;

Είχα ένα γραφείο ως πολιτικός μηχανικός. Ότι έβγαζα από εκεί, το έβαζα στην πολιτική. Όλη η οικογένειά μου στερήθηκε πολλά για να μπορούμε να θέτουμε υποψηφιότητα σε κάθε εκλογικό αγώνα. Στερήθηκα τα πάντα για την πολιτική. Διακοπές δεν έχω πάει ποτέ στη ζωή μου. Μου λέει προχθές η σύζυγός μου: «Όταν περάσουν οι επόμενες εκλογές, να πάμε, ρε Βασίλη, σε ένα νησί». Στη Νάξο πηγαίναμε μόνο για μία – δύο μέρες στο σπίτι συγγενών μας και ύστερα φεύγαμε γιατί πάντα είχα την αγωνία μήπως γίνουν εκλογές και δεν έχω τα λεφτά να κατέβω. Μέχρι και από συγγενείς δανείστηκα κάποιες φορές για να κατέβω στην πολιτική. Έλεγα: «Δώσε μου 20.000 ευρώ για τα παράβολα κλπ». Κάθε φορά οι εκλογές ήταν για μένα εφιάλτης. Τελείωναν οι εκλογές και εγώ χρωστούσα στους τυπογράφους. Στα 65 μου χρόνια σήμερα έχω δώσει όλη μου τη ζωή για την Ελλάδα και την πολιτική.

Ανήκετε στους φτωχούς της Βουλής;

Στην ηλικία μου, έχω στην τράπεζα 40.000 ευρώ. Και έχω αγοράσει με δάνειο ένα σπίτι το οποίο θα ξεχρεώνω μέχρι το 2043, δίνοντας 700 ευρώ το μήνα. Και στο οποίο δάνειο –επειδή το 2043 θα είμαι στα 95 και μπορεί να έχω πεθάνει- έβαλαν και το γιο μου εγγυητή. Ακούτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου