24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

… είμαι ένας προοδευτικός πολίτης....ΧΡΥΣΟΓΟΝΕ ΑΚΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ....άλλοι τραβούν κουπί και εσύ απολαμβάνεις ΒΑΡΚΑΔΑ

Είναι απλά ένας ακόμη θρασύς πολιτικός από αυτούς που αναδείχθηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Εγώ δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός … είμαι ένας προοδευτικός πολίτης»! Αυτή η δήλωση ανήκει στον εξέχοντα ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Χρυσόγονο και αποτελεί την
απάντηση του στο γιατί δεν επιθυμεί να αποχωρήσει από το κόμμα του.
Γράφει η Αλίκη Χατζή
Μόνο ως πρόκληση του δημόσιου αισθήματος αντιλαμβάνομαι τις «ανησυχίες» του για την ανεργία των νέων και την ανέχεια των ελλήνων , από την στιγμή που συνοδεύονται από την απίστευτη φράση «εμένα, η υποχρέωση μου ως ευρωβουλευτή είναι να ψηφίζω τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ στο ευρωκοινοβούλιο και αυτό κάνω… δεν έχω διαφωνία εκεί»!

Η λέξη «ντροπή» βγαίνει αυθόρμητα σε σχέση με αυτό που θα έπρεπε να αισθάνεται ο… «προοδευτικός πολίτης, ευρωβουλευτής» με τον διόλου ευκαταφρόνητο μισθό – συν τα «τυχερά» του ευρωκοινοβουλίου- και τις ασφαλείς καταθέσεις στο εξωτερικό, οι οποίες δεν κινδύνεψαν από τα capital controls που φέρουν την υπερήφανη υπογραφή της κυβέρνησης που στηρίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου