24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Ολυμπιακός... Ανακοινώθηκε η μεταγραφή του Πάρντο στην Ναντ


Η γαλλική ομάδα ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Φελίπε Πάρντο από τον Ολυμπιακό

Ολοκληρώθηκε και επίσημα η μεταγραφή του Φελίπε Πάρντο στη Ναντ. Τα «καναρίνια» ανακοίνωσαν την απόκτηση του Κολομβιανού εξτρέμ με την μορφή δανεισμού ως το καλοκαίρι κι ενώ διατηρούν οψιόν αγοράς του από τον Ολυμπιακό. 

Ο διεθνής άσος βρέθηκε στη γαλλική πόλη, πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις κι εν συνεχεία υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο. 


«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θα δουλέψω ξανά με τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο. Θέλω να ξαναβρώ τον εαυτό μου, να γίνω ο παίκτης που ήμουν. Ήρθα σε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της Γαλλίας, είμαι έτοιμος για τη νέα πρόκληση και είναι στο χέρι μου να κάνω ό,τι μου ζητήσει ο κόουτς» είπε ο Πάρντο, ο οποίος δεν βρισκόταν στα πλάνα του Πάουλο Μπέντο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου