24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

O διάλογος «φωτιά» µεταξύ Ριχάρδου – αστυνοµικού



Την «υπαλληλική» σχέση που είχε τουλάχιστον ένας αστυνοµικός µε τον µέχρι πρότινος «βασιλιά» του χρυσού

Ριχάρδο αποκαλύπτουν οι συνοµιλίες που περιέχονται στη δικογραφία της πολύκροτης υπόθεσης για το µεγαλύτερο κύκλωµα λαθρεµπόρων χρυσού
που έχει εξαρθρωθεί ποτέ στην Ελλάδα.

Αξιωµατικός της Αστυνοµίας, που ήταν επικεφαλής των ερευνών, «κατακεραύνωσε» στην κατάθεσή του συνάδελφό του ο οποίος τους τελευταίους µήνες υπηρετούσε στη φρουρά Ελληνα αξιωµατούχου της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Οπως χαρακτηριστικά γράφει ο αξιωµατικός, είχε στηθεί πριν από λίγο καιρό ολόκληρη επιχείρηση µε τη συµµετοχή εκατοντάδων αστυνοµικών για τη σύλληψη των «εγκεφάλων», η οποία ωστόσο µαταιώθηκε διότι ο συνάδελφός του «µιλούσε» στον Ριχάρδο.

«Στις 25 Οκτωβρίου είχε προγραµµατιστεί µεγάλη επιχείρηση που αναβλήθηκε. Το απόγευµα της ίδιας ηµέρας ο Ριχάρδος επικοινωνεί τηλεφωνικά µε τον αστυνοµικό και του ζητά εξηγήσεις (…). Ο Ριχάρδος είχε ενηµερωθεί για στοιχεία της επιχείρησης. Ειδικότερα µιλάει για ένα νούµερο 500, το οποίο ειπώθηκε σε σύσκεψη της Αστυνοµίας.

Ο Ριχάρδος δεν πιστεύει ότι η επιχείρηση αφορούσε µόνο αυτόν, αλλά ο αστυνοµικός συνεχίζει να υποστηρίζει ότι θα γινόταν µεγάλη επιχείρηση µε κεντρικό πρόσωπο εκείνον. Η πληροφόρηση ήταν κρίσιµης σηµασίας για την έκβαση της υπόθεσης και θα µπορούσε να οδηγήσει σε ενηµέρωση βασικών στελεχών της οργάνωσης µε ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς την απόκρυψη αποδεικτικών στοιχείων» αναφέρει στην κατάθεσή του ο αξιωµατικός του Α.Τ. Αµαρουσίου.

Η απειλή

Το «Εθνος» αποκαλύπτει τον διάλογο από τον «κοριό» της ΕΛ.ΑΣ., στον οποίο ο «δυσαρεστηµένος» Ριχάρδος… επιπλήττει τον αστυνοµικό και τον απειλεί µε «απόλυση» επειδή δεν τον ενηµέρωσε όσο έγκαιρα θα… έπρεπε.

Ριχάρδος: Καλησπέρα, έχω στεναχωρηθεί. Μου λέει ο … ότι ήξερες κάτι για εµένα και δεν µου είπες τίποτα και µάλλον θα τελειώσουµε τη συνεργασία µας, να ξέρεις.

Αστυνοµικός: Αυτά δεν λέγονται από το τηλέφωνο.

Ριχάρδος: Τι δεν λέγονται; ∆ηλαδή να σε κάνω τι εάν δεν µε ενηµερώνεις για κάτι; Αρα πρέπει να βρεις µια δουλίτσα άλλη, να σταµατήσουµε.

Αστυνοµικός: Σήµερα το έµαθα και κατευθείαν µόλις το έµαθα πήρα τον…

Ριχάρδος: Ναι, τι έµαθες; Κατ’ αρχάς δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι τέτοιο.

Αστυνοµικός: Ωραία. Αυτό που ήταν το έχω πει ήδη στον … Εγώ θέλω να βρεθούµε σήµερα το βράδυ και να τα πούµε από κοντά.

Ριχάρδος: Να βρεθούµε τι; Εγώ δηλαδή είµαι ο µ…ς και δεν µε ενηµερώνεις; Τι να σε κάνω εάν δεν µε ενηµερώνεις σε τέτοια, ρε συ;

Αστυνοµικός: Είπα στον … και πιστεύω να σου εξήγησε ο …

Ριχάρδος: Τι να µου εξήγησε; Εγώ (…) έχω µείνει δυσαρεστηµένος να ξέρεις και µάλλον διακόπτεται η συνεργασία µας.

Αστυνοµικός: Οπως θέλεις.
Ριχάρδος: ∆ηλαδή, κάτσε. Οταν δεν έρχεσαι και γράφεις στα α…ια σου ένα τέτοιο συµβάν και ούτε καν έρχεσαι να µου πεις τι έχει γίνει…

Αστυνοµικός: Εεε, γιατί το γράφω στα α…ια, έτσι πιστεύεις; Ριχάρδος: Αυτό βλέπω. Οταν δεν έρχεσαι να µε ενηµερώσεις, να µε ενηµερώσεις τι είναι αυτό που συµβαίνει. ∆εν είναι σοβαρό αυτό; Αστυνοµικός: Και σου λέω και πάλι, δεν µπορώ να σου πω κάτι από το τηλέφωνο.

Ριχάρδος: Εσύ δεν έπρεπε να έχεις έρθει να µε βρεις και να µου πεις τι συµβαίνει; Αυτό δεν είναι το σωστό; Αστυνοµικός: Ναι, αλλά σου λέω και πάλι. ∆εν µπορώ να σου πω τώρα κάτι από το τηλέφωνο. ∆εν ξέρω εάν µε καταλαβαίνεις.

Ριχάρδος: Να σου πω κάτι; Επρεπε να έχεις έρθει να µου πεις τι συµβαίνει και τι σου είπαν. ∆εν ήρθες να µου πεις τίποτα.
Αστυνοµικός: Εγώ είπα στον … και πιστεύω να σου έχει πει για σήµερα για να τα πούµε.

Ρεπορτάζ: Σοφίας Σπίγγου, Αλέξανδρου Καλαφάτη

Πηγή: Έθνος