24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Πέμπτη

...EKTAKTO...Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης – Παραδίδει την έδρα του


Παραιτήθηκε από βουλευτής ο
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και παραδίδει την έδρα του. «Στην ζωή έρχεται η ώρα που ένας κύκλος κλείνει κι ένας νέος ανοίγει», αναφέρει μεταξύ άλλων... στην ανάρτησή του. Ο κ. Βαρβιτσιώτης αποχωρεί από την πολιτική και θα εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα.
Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη

«Έχω την τιμή να απολαμβάνω την εμπιστοσύνη των συμπολιτών 24 χρόνια έχοντας εκλεγεί έντεκα φορές Βουλευτής ανελλιπώς από το 2000. Διετέλεσα τέσσερεις φορές μέλος της κυβέρνησης με τρεις διαφορετικούς Πρωθυπουργούς τους οποίους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου.Όλα αυτά τα χρόνια πορεύτηκα έχοντας βαθιά μέσα μου το αίσθημα της προσφοράς στην πατρίδα και την κοινωνία. 

Υπηρέτησα τον εθνικό στόχο η Ελλάδα να διακρίνεται στην Ευρώπη τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό.Προώθησα μεταρρυθμίσεις και αποκρατικοποιήσεις που σήμερα αποτελούν πετυχημένα παραδείγματα. Υπηρέτησα τις θέσεις ευθύνης με απόλυτο σεβασμό στην διαφάνεια και το δημόσιο χρήμα. Συνεργάστηκα με άξιους κρατικούς λειτουργούς χωρίς κομματικές παρωπίδες.

Ποτέ δεν κρύφτηκα στα δύσκολα και πάντα ανέλαβα τις ευθύνες μου κάποιες φορές με προσωπικό και πολιτικό κόστος. Έχοντας πάντα ήσυχη τη συνείδησή μου.

Το πιο σημαντικό όμως υπήρξε η σχέση που δεκαετίες τώρα έχω κτίσει με τους πολίτες. Μια σχέση άμεση βασισμένη στην ειλικρίνεια. Σας ξέρω με τα μικρά σας ονόματα και για μένα δεν υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα από το να με φωνάζουν με το μικρό μου όνομα. Πάντοτε έλεγα ότι στην πολιτική δεν κάνεις ψηφοφόρους αλλά φίλους και έτσι πορευτήκαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου