24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

«Καθαρίζαμε τεράστια κλαμπ με τους γονείς μου»




Τα δύσκολα παιδικά χρόνια της Μαρίας Μενούνος Για τα παιδικά της χρόνια αλλά και και τις δυσκολίες που πέρασε καθώς οι γονείς της, μετανάστες στην Αμερική προσπαθούσαν να ορθοποδήσουν, μίλησε σε συνέντευξή της....
η Μαρία Μενούνος. «Καθαρίζαμε τεράστια κλαμπ με τους γονείς μου και τον αδελφό μου. Αυτό που έκανε ο πατέρας μου, παίρνοντάς μας μαζί του, ήταν πολύ καλό, γιατί έμαθα με τι κόπο βγαίνουν τα χρήματα. Κανένας δεν είναι κατώτερος από σένα ή πίσω από σένα. Όλοι είμαστε ίσοι. Εγώ δεν είχα πολλούς φίλους καθώς μεγάλωνα, οι μόνοι που είχα ήταν τα ξαδέλφια μου. Κι επειδή κρατούσαμε τις παραδόσεις ως Έλληνες της Αμερικής, κάθε Κυριακή πηγαίναμε στο σπίτι της θείας μου και μαζευόμασταν όλα τα ξαδέλφια μαζί» θυμάται η Μαρία μιλώντας στο «People» και συνεχίζει: «Οι γονείς μου δεν μας άφηναν να κάνουμε παρέα με Αμερικανούς. Φοβούνταν το άγνωστο... Ακόμη και στην τελευταία τάξη του Λυκείου έπρεπε να γυρίζω στις 9 στο σπίτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου