24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Ευστάθιος Μπούκουρας....ο κλαψιαρης η δημοκρατια και ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ...



Κατάθεση στην ερευνήτρια της υπόθεσης των υποκλοπών έδωσε στις 6 Νοεμβρίου 2013 και ο δήμαρχος Κορίνθου κ. Αλέξανδρος Πνευματικός, ο οποίος ανάμεσα στα άλλα ανέφερε:«Αρκετές φορές υπήρξαν "παρελάσεις" με 20 και παραπάνω άτομα της Χρυσής Αυγής μέσα στην πόλη της Κορίνθου σε κεντρικούς δρόμους, φωνάζοντας συνθήματα...
και σε μία από τις περιπτώσεις υπήρξαν βιαιοπραγίες εναντίον μεταναστών και μάλιστα σε κάποια από αυτές κυνηγώντας μετανάστες αυτοί έπεσαν στη θάλασσα για να σωθούν, απ' ό,τι μου είπαν οι συμπολίτες μου».

Ο δήμαρχος Κορίνθου αναφέρθηκε εκτενώς στην κατάθεσή του σε διάφορα επεισόδια που είχε προκαλέσει ο τοπικός βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ευστάθιος Μπούκουρας. Ως ενδεικτικό περιστατικό μνημονεύεται αυτό της 27ης Ιουλίου 2012 στα Εξαμίλια Κορίνθου στην προσπάθεια κατάσβεσης δασικής πυρκαγιάς.

Όπως είχε καταθέσει τότε ο δήμαρχος Κορίνθου, «ο βουλευτής Μπούκουρας με πλησιάζει, ενώ εγώ κοιτάζω προς το δάσος, στέκεται ακριβώς πίσω μου και χωρίς να έχω μιλήσει καθόλου αρχίζει τις προκλήσεις λέγοντάς μου χαμηλόφωνα στο αυτί: "Θα σε γ... ρε σκουλήκι, θα σε λιώσω, θα σε σφάξω γιατί μυαλό δεν έχεις βάλει". Ήταν τόσο απειλητικός αυτός και η συνοδεία του που όλοι ήσαν γύρω μου τρομοκρατήθηκαν όπως εγώ, άρχισαν να εγκαταλείπουν τον χώρο, φοβούμενοι ότι θα με κτυπήσει».


Στην συνέχεια ο κ. Πνευματικός σημείωσε: «Με ακολουθεί όταν προσπαθούσα να ξεφύγω και στα πρώτα τέσσερα βήματα με πιάνει από το πίσω μέρος της ζώνης του παντελονιού μου για μερικά δευτερόλεπτα, συνεχίζοντας να λέει: "Θα σε γ..., θα σε λιώσω". Στη συνέχεια με μία στρατιωτικού τύπου κίνηση με πέταξε στο έδαφος, με αποτέλεσμα να κτυπήσω την πλάτη μου και να σπάσουν τα γυαλιά μου».

Ακόμη ο βουλευτής αναφέρεται σε ένα επεισόδιο που είχε σημειωθεί σε βάρος του πάλι από τον ίδιο βουλευτή στις 6 Ιουλίου 2012, δηλαδή μία μέρα νωρίτερα από το συμβάν στα Εξαμίλια, κατά τον εορτασμό της μάχης των Δερβενακίων. Όπως κατέθεσε ο δήμαρχος Κορίνθου, «αποκορύφωμα ήταν η κίνηση ότι θα μου κόψει το λαρύγγι που κάνει απευθυνόμενος σε μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου