24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

ΠΙΕΡΙΑ....ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ Δ/ΝΣΗ Α΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΠΙΕΡΙΑΣ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 

Έχουμε μπει ήδη στον 3ο μήνα της τρέχουσας σχολικής χρονιάς και οι υπεύθυνοι της Δ/νσης Α΄θμιας Εκπαίδευσης...

 και του ΠΥΣΠΕ Πιερίας ενώ θα έπρεπε να φροντίζουν για τα προβλήματα ουσίας που αντιμετωπίζουν τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία ...
του νομού μας, χρησιμοποιούν την εξουσία που τους δίνει η θέση τους για να δημιουργούν καινούργια και

 μεγαλύτερα προβλήματα, για λόγους που οι ίδιοι γνωρίζουν (που αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε πλέον κι εμείς), με άμεσες συνέπειες στους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και κυρίως τους ίδιους τους μαθητές.

Έτσι, οι υπεύθυνοι της Α΄θμιας και του ΠΥΣΠΕ, κλείνουν τμήματα ή ολόκληρα σχολεία, μετακινούν μαθητές που δεν το επιθυμούν, δεν μετακινούν μαθητές που το επιθυμούν, μετακινούν εκπαιδευτικούς, απαλλάσσουν εκπαιδευτικούς από διδασκαλία κ.α. Κριτήριο για όλα τα παραπάνω; μα φυσικά (όπως πάντοτε άλλωστε) η αξιοκρατία, η δικαιοσύνη, η κατανόηση, η συναδελφικότητα, το αίσθημα ευθύνης και άλλα πολλά.

 Δικαιολογίες και επιχειρήματα για τα παραπάνω; «Η οικονομική κρίση, τα πολλά κενά στα σχολεία κ.α.». Άλλωστε αυτή η κρίση έχει γίνει πλέον η κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τον καθένα, για να περάσει ότι θέλει και όπως θέλει, σε πολλούς τομείς της κοινωνικής μας ζωής.

Τώρα όσον αναφορά τα κενά στα σχολεία, μεταφέρουμε τις από 10-9-2015 δηλώσεις του Δ/ντή Α΄θμιας Εκπ/σης Πιερίας Νικολάου Κραγιόπουλου στα μέσα ενημέρωσης: «Το νέο σχολικό έτος 2015-16 μας βρίσκει με επάρκεια σε εκπαιδευτικό προσωπικό». 

Οπότε, ή όντως δεν υπάρχουν κενά ή κάνουμε τις δηλώσεις για να κρύψουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί και να γίνουμε έτσι αρεστοί σε κάποιους.

Μα, θα αναρωτηθεί κανείς, για ποιο λόγο τότε γίνονται όλα αυτά; Οι λόγοι είναι πολλοί. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι, αν σήμερα υποβιβάσεις ένα σχολείο, κλείνοντας κάποιο ή κάποια τμήματα, του χρόνου εύκολα θα μπορείς να το κλείσεις τελείως και να μην πειράξεις κάποιο άλλο για το οποίο τρέφεις ιδιαίτερες “συμπάθειες”. 

Αλήθεια, τι κοντόφθαλμη (εκτός των άλλων) λογική, η οποία δεν βλέπει ότι έτσι παίζεται το παιχνίδι αυτών που θέλουν τη συρρίκνωση του συνόλου του εκπαιδευτικού μας συστήματος. 

Επίσης, με τον τρόπο αυτό κάνεις και τα όποια “ξεκαθαρίσματα λογαριασμών” πιθανόν να έχεις με συναδέλφους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι ίσως να είναι και ικανότεροι σου (πολύ κακό αυτό για το ελληνικό δημόσιο). Ίσως πάλι να επιδιώκεις να γίνεις και το αρεστό και πρόθυμο παιδί σ΄ αυτή την πλειοδοσία συρρίκνωσης των σχολικών μονάδων, για να ληφθεί υπόψη πιθανόν σε κάποιες μελλοντικές κρίσεις.

Απάντηση των υπευθύνων για κάθε τέτοιο θέμα που προκύπτει: «…δεν φταίμε εμείς αλλά ο ΝΟΜΟΣ!…». Δύστυχη Ελλάδα! Που όλα αυτά που τραβάς τα τελευταία χρόνια (και όχι μόνο) γίνονται κάτω από το πέπλο του Συντάγματος (που έχει γίνει λάστιχο) και των Νόμων (που λειτουργούν αλά καρτ) με απίστευτες και αστείες ερμηνείες τους, που χρησιμοποιούνται πλέον μόνο για να τιμωρήσουν και όχι να υπηρετήσουν τους πολίτες.

Τελευταίο θύμα των νομοταγών υπευθύνων της Α΄θμιας Εκπ/σης και του ΠΥΣΠΕ Πιερίας, το 16ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης, που υποβιβάστηκε, ενώ λειτουργεί σε αυτό τμήμα ένταξης, στο οποίο φοιτούν 5 παιδιά με ιδιαίτερα σοβαρές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι δικαιολογίες και τα επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν και παρουσιάστηκαν στους γονείς, είχαν φυσικά και πάλι τη σφραγίδα του νόμου. Αλήθεια αξίζει σε κάποια μελλοντική ανάρτηση να σας παρουσιάσουμε τα Πρακτικά, τις απόψεις και τη διαδικασία που ακολούθησε το ΠΥΣΠΕ που υποβίβασε το σχολείο, για να απολαύσουμε όλοι μαζί μνημειώδεις νομικές ερμηνείες (ή μήπως άγνοια;) από ανθρώπους που διοικούν την εκπαίδευση και διδάσκουν στα παιδιά μας. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι οι απόψεις των ίδιων εμπλεκόμενων φορέων (Α΄θμια, ΠΥΣΠΕ, Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης, Σχολικοί Σύμβουλοι, Υπουργείο κ.λ.π.) είναι αντικρουόμενες και δεν συμφωνούν ούτε μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα αυτής της αυθαίρετης ερμηνείας ( μήπως και εμμονής;) της Α΄θμιας και του ΠΥΣΠΕ Πιερίας, το βιώνουν τα ίδια τα παιδιά (οι ίδιοι μένουν πάντοτε στο απυρόβλητο) και έτσι τα πέντε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αντί να φοιτούν σε τμήμα ένταξης, όπως ορίζει η νομοθεσία, με στόχο την πολυεπίπεδη ωφέλεια τους από την επικοινωνία με τους μαθητές γενικής αγωγής, απομονώνονται!! από τα υπόλοιπα παιδιά, δημιουργώντας ένα άτυπο (παράνομο) ειδικό σχολείο, ενάντια σε κάθε έννοια εκπαιδευτικής αλλά και κοινής λογικής.

Τα νηπιαγωγεία είναι μία ιδιαίτερη κατηγορία σχολείων για τα οποία λαμβάνονται και κάποιες “περίεργες” αποφάσεις. Πιο συγκεκριμένα, κάθε χρόνο παίζεται το παιχνίδι των προνηπίων. Έτσι, οι γονείς κάνουν αιτήσεις και ξανά αιτήσεις, μπαίνουν σε κληρώσεις (!!) για να κερδίσουν μία πολυπόθητη θέση σε κάποιο νηπιαγωγείο, ας είναι και στην άλλη άκρη της πόλης. Αυτό γιατί, σύμφωνα με τα στοιχεία της Α΄θμιας, τα περισσότερα σχολεία έχουν συμπληρώσει τον μέγιστο αριθμό μαθητών με νήπια και δεν μπορούν να πάρουν προνήπια, εκτός από τα σχολεία εκείνα που οι ίδιοι υποδεικνύουν ότι έχουν κενά και μπορούν να τα δεχτούν. Τα στοιχεία αυτά όμως πολλές φορές είτε δεν είναι ακριβή είτε είναι προκαθορισμένα. Έτσι, παρουσιάζονται νηπιαγωγεία ως γεμάτα, ενώ αυτό συμβαίνει μόνο στα χαρτιά, καθώς εξακολουθούν και μετρούν στη δύναμη τους νήπια που γράφτηκαν και δεν εμφανίστηκαν ποτέ, είτε διότι πήγαν σε παιδικούς σταθμούς είτε διότι άλλαξαν τόπο κατοικίας (κυρίως αλλοδαποί μαθητές ). Αντίθετα, σε άλλα σχολεία, όπως το 16ο νηπιαγωγείο, που έχουν προαποφασίσει να υποβιβάσουν ή να κλείσουν, τα εμφανίζουν πλήρη, χωρίς κενά, ενώ στην πραγματικότητα θα μπορούσαν να δεχτούν και άλλα προνήπια και έτσι να μην ταλαιπωρούνται οι γονείς και τα παιδιά και πολλά από αυτά να καταλήγουν κάθε χρόνο στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.

Επειδή λοιπόν εκεί στην Α΄θμια και στο ΠΥΣΠΕ αγαπούν πολύ τους νόμους, τους υπενθυμίζουμε τα εξής:

Νόμος 3528/2007 (Υπαλληλικός Κώδικας) άρθρο 36 παράγραφοι 1, 2 & 4 - Κώλυμα Συμφέροντος:

«1. Ο υπάλληλος δεν επιτρέπεται είτε ατομικώς είτε ως μέλος συλλογικού οργάνου να αναλαμβάνει την επίλυση ζητήματος ή να συμπράττει στην έκδοση πράξεων, εάν ο ίδιος ή σύζυγος του ή συγγενής του εξ αίματος ή εξ αγχιστείας έως και τον τρίτο βαθμό ή πρόσωπο με το οποίο τελεί σε σχέση ιδιαίτερης φιλίας ή έχθρας έχει πρόδηλο συμφέρον στην έκβαση της υπόθεσης. 2. Η παράβαση της προηγούμενης παραγράφου αποτελεί λόγο ακυρώσεως της σχετικής διοικητικής πράξης. 4. Ο υπάλληλος υποχρεούται να ζητήσει την εξαίρεση του από κάθε ενέργεια των παραγράφων 1 και 3 του παρόντος άρθρου, όταν ο ίδιος έχει κώλυμα».

Υπόθεση εργασίας: Αν ένας εκπαιδευτικός που μετέχει στο 5μελές ΠΥΣΠΕ και συμμετέχει ενυπόγραφα στη λήψη αποφάσεων που αφορούν: κλείσιμο ή υποβιβασμό σχολείων, επέμβαση στο δυναμολόγιο σχολείων, μετακίνηση μαθητών, επιλογή και κατανομή προνηπίων, απόρριψη αιτήσεων εγγραφής κ.λ.π. και συγχρόνως ένα στενό συγγενικό του πρόσωπο έχει ιδιωτικό παιδικό σταθμό, που με χαρά υποδέχεται νήπια και προνήπια της ίδιας περιοχής (και στον οποίο παιδικό ο εκπαιδευτικός συμμετέχει ενεργά αλλά άτυπα, αφιερώνοντας πολλές ώρες καθημερινά), έχει κώλυμα συμφέροντος ή όχι;

Ερμηνεία δική μας: Σαφώς και έχει κώλυμα, διότι εδώ ο νομοθέτης δεν εξετάζει αν τελικά αποκόμισε ή όχι κάποιο όφελος (αυτό είναι άλλο αδίκημα), αλλά επειδή υπάρχει η δυνατότητα- πιθανότητα να αποκομίσει όφελος με τις αποφάσεις που παίρνει, να το εκμεταλλευτεί δηλαδή για να αυξηθούν οι επί πληρωμή μαθητές του ιδιωτικού παιδικού σταθμού, του λέει ότι έχει κώλυμα συμφέροντος και τον εξαιρεί από τη συμμετοχή του στο ΠΥΣΠΕ που παίρνει τέτοιες αποφάσεις. Αν τελικά συμμετάσχει στο ΠΥΣΠΕ, οι σχετικές αποφάσεις ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ!

Ερμηνεία Α΄θμιας Εκπ/σης και ΠΥΣΠΕ Πιερίας: Αναμένεται!

Ερμηνεία Εισαγγελέα: …..(;)

Κύριοι/ες της Δ/νσης Α΄θμιας Εκπ/σης και του ΠΥΣΠΕ Πιερίας, δεν είναι κακό κάποιος να κάνει λάθος (μόνο όσοι δεν δουλεύουν δεν κάνουν λάθη), αρκεί να μην είναι εσκεμμένο και από τη στιγμή που το αντιληφθεί ο ίδιος ή του το υποδείξουν οι άλλοι, να κάνει ότι περνάει από το χέρι του να το διορθώσει. Αφήστε λοιπόν στην άκρη τους εγωισμούς, τις μικρότητες και οτιδήποτε άλλο πιθανόν σας εμποδίζει να δείτε την πραγματικότητα και ασχοληθείτε με τα πραγματικά προβλήματα της Εκπαίδευσης. Άλλωστε γι αυτό σας εμπιστεύτηκαν τις θέσεις που κατέχετε.

Αγανακτισμένοι Γονείς



(Υ.Γ.: Η μη αναγραφή των ονομ/νύμων μας έγινε για την προστασία των παιδιών μας και μόνο!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου