24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Αφροδίτη Λατινοπούλου... Ποια είναι η πρόεδρος της Φωνής Λογικής, που εκλέγεται ευρωβουλευτής – Οι δηλώσεις και οι αντιδράσεις


 Η Φωνή Λογικής της Αφροδίτης Λατινοπούλου εξασφάλισε ποσοστό 3,04% και μία έδρα στις ευρωεκλογές 2024. 

Έτσι η πρόεδρος του κόμματος εκλέγεται ευρωβουλευτής. Δεν είναι, πάντως, ένα όνομα άγνωστο στους πολλούς, καθώς...

 η κ. Λατινοπούλου εκφράζει ανοιχτά τις απόψεις της στα social media, προκαλώντας συχνά σφοδρές αντιδράσεις και κριτική.




Έχει τοποθετηθεί απέναντι στην τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια, αλλά και 


στους γάμους μεταξύ ομοφυλόφιλων. «Μέχρι πότε θα ανεχόμαστε τους λαθρομετανάστες; –

 Τελείως γελοίο το τριήμερο Εθνικό Πένθος», δήλωνε... μετά το τραγικό ναυάγιο στην Πύλο που οδήγησε στον θάνατο πολλούς ανθρώπους. Στο στόχαστρό της έχει βρεθεί και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης.

Πριν από μερικά χρόνια θέλησε να ασχοληθεί και με τα πρότυπα ομορφιάς και να πει την άποψή της για τις αξύριστες μασχάλες, τις ραγάδες και τις πανάδες, οι οποίες προβάλλονται στα social media. Μια τοποθέτηση που είχε προκαλέσει κύμα αντιδράσεων την εποχή εκείνη.

Το 2022 είχε έρθει το «άδειασμα» από τη Νέα Δημοκρατία, πηγές της οποίας τόνιζαν: «Η πολιτεύτρια, Αφροδίτη Λατινοπούλου, δεν έχει κανένα αξίωμα ή θέση στο οργανόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας, ούτε σε τοπικό ούτε σε κεντρικό επίπεδο και δεν θα είναι υποψήφια στις επόμενες εθνικές εκλογές». 

Η κ. Λατινοπούλου είχε βάλει προηγουμένως στο στόχαστρο την παρουσιάστρια του Mega και ηθοποιό, Δανάη Μπάρκα, σημειώνοντας πως αποτελεί «λάθος πρότυπο υγείας»

Το βιογραφικό της Αφροδίτης Λατινοπούλου, όπως παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα της «Φωνής Λογικής»:

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη από οικογένεια εκπαιδευτικών και έχω δύο μικρότερα αδέρφια.

Είμαι περήφανη εγγονή του παπά Βλάσση από τα ακριτικά Βρυσικά του Έβρου. Ως άνθρωπος και ειδικότερα ως άνθρωπος του Θεού δεν απορρίπτω τίποτα και κανέναν πλην αυτών που θέλουν να βλάψουν τη Θρησκεία μου και τα πιστεύω μου όπως π.χ. θέλουν οι φανατικοί Ισλαμιστές. Είμαι περήφανη Χριστιανή Ορθόδοξη, αλλά δεν το διατυμπανίζω. Δεν καπηλεύομαι τη θρησκεία μου. Απαγορεύω να με φωτογραφίζουν μέσα σε οποιαδήποτε εκκλησία, απαγορεύω να χρησιμοποιώ την πίστη μου ως μέσο προσέλκυσης ψηφοφόρων.
Είναι καθαρά προσωπική μου υπόθεση.

Από μικρή ήμουν πρωταθλήτρια στο τένις κερδίζοντας πανελλήνια και πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Εκπροσώπησα την Εθνική Ελλάδος για 4 συναπτά έτη και έλαβα το βραβείο «Μέγας Αλέξανδρος» ως η καλύτερη πρωτοεμφανιζόμενη αθλήτρια για το 2006-2007.

Πέρασα στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ χωρίς να χρησιμοποιήσω (αν και μπορούσα) τα μόρια που είχα από τον πρωταθλητισμό.

Το 2013, μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό εγκατέλειψα τον πρωταθλητισμό.


Ξεκίνησα να εργάζομαι ως προπονήτρια τένις από τα 18 μου έως ότου τελείωσα τις σπουδές μου στη νομική και έκανα την άσκησή μου. Έγινα δικηγόρος και εργάζομαι στο νομικό τμήμα εταιρίας.

Τον Φεβρουάριο του 2018 ξεκίνησα την καμπάνια «Macedonian products made in Greece», προκειμένου να προωθηθούν τα Ελληνικά Μακεδονικά Προϊόντα. Την καμπάνια αυτή απέσπασε η Νέα Δημοκρατία όταν εξελέγη κυβέρνηση και έκτοτε δεν έχει γίνει καμία περαιτέρω ενέργεια.

Η πολιτική για μένα είναι χρέος προς τον Πατρίδα μου και ξεκίνησε ως ανάγκη να υπηρετήσω τη χώρα που μεγάλωσα και λατρεύω.

Υπηρετώ τις ελληνικές αξίες με τις οποίες μεγάλωσα, Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια και γι’ αυτό το λόγο ίδρυσα το 2023 τη ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ.

Για ένα καλύτερο μέλλον που αξίζει σε όλους εμάς, στην Πατρίδα μας και στα παιδιά μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου