24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΛΟΣ.....

Oλόκληρη η επιστολή Ρουσόπουλου...

Από ΤΟ ΛΗΜΕΡΙ

.
"Αγαπητέ Πρόεδρε,
Μ΄ αυτήν την επιστολή σου γνωστοποιώ την απόφασή μου να μην διεκδικήσω θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματός μας στις επόμενες εκλογές, όποτε αυτές κι αν γίνουν. Με ενδιέφερε η συμμετοχή μου δεν το κρύβω. Δεν με ενδιαφέρει πια. Οι συνθήκες ισοπέδωσης που επικρατούν στο πολιτικό σκηνικό δεν μου επιτρέπουν να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από την συκοφαντία είτε αυτή προέρχεται από αντιπάλους, είτε – δυστυχώς - από «φίλους». Θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις να στηρίζω το έργο της Κυβέρνησης.
Αγαπητέ Πρόεδρε,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου