Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Τα «βρήκαν» με μειώσεις μισθών 11% στον ΟΤΕ Με 35ωρο έκλεισε η συμφωνία ΟΜΕ-ΟΤΕ με τη Διοίκηση

Σε συμφωνία κατέληξαν η διαπραγματευτική ομάδα της ΟΜΕ-ΟΤΕ και της διοίκησης του Οργανισμού, στο πλαίσιο σύναψης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Βάσει συμφωνίας, οι ώρες εργασίας μειώνονται σε 35 (από 40) με αντίστοιχη μείωση μισθών 11% μεσοσταθμικά την 3ετία......



Αναλυτικά:
Μείωση των ωρών εργασίας κατά 12,5% δηλαδή από 40 ώρες στις 35, με μείωση αντίστοιχα των μισθών στο 11% μεσοσταθμικά την 3ετία, χωρίς πάγωμα ή κατάργηση των ωριμάνσεων (μισθολογικά κλιμάκια, χρονοεπίδομα) και επαναφορά του ισχύοντος σήμερα μισθολογίου και των ωρών εργασίας την 1/1/2015.
Δέσμευση της εταιρείας για μη προσφυγή σε εκ περιτροπής εργασία και για μη καταγγελία συμβάσεων εργασίας του προσωπικού για οικονομοτεχνικούς λόγους για όσο διάστημα θα ισχύει η ως άνω μείωση.
Όσο διάστημα διαρκεί η ως άνω συμφωνία καμία μείωση μισθών από εξωγενή αίτια δεν θα υπάρξει.
Το ΔΣ της ΟΜΕ-ΟΤΕ θα συνεδριάσει τη Δευτέρα προκειμένου να αποφασίσει για την έγκριση ή μη της συμφωνίας.

Εκτός των παραπάνω σημείων σημειώθηκαν και άλλα θέματα, τα οποία θα εξειδικευθούν σε νομικά κείμενα και θα υπογραφούν με ΕΣΣΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου