24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Γιάννης Μπουτάρης ....Είπα στον Σαμαρά βάλε λίγο χέρι σε αυτόν τον βλάκα και μου είπε μη μου μιλάς για αυτο το άτομο»

Όλο το παρασκήνιο της διάλυσης της γαλάζιας παράταξης


Όλα ξεκίνησαν στις 7 Οκτωβρίου του 2013. Ο Γιάννης Μπουτάρης μιλούσε σε συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ στο Δημαρχείο. Εκεί, αφού πρώτα υπενθύμισε...
στους πασόκους ότι είναι πιο ΠΑΣΟΚ από αυτούς, είπε κατά λέξη «Συμβαίνουν γελοιότητες στην δημοτική αντιπολίτευση. Δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα υφυπουργός Παιδείας και αντιπολίτευση στον δήμο.

Είπα στον Σαμαρά βάλε λίγο χέρι σε αυτόν τον βλάκα και μου είπε μη μου μιλάς για αυτο το άτομο». Στην τοπική ΝΔ έπαθαν σοκ, όχι από όσα είπε ο Μπουτάρης, αλλά από την αποκάλυψη ότι συναντήθηκε κρυφά με τον Α.Σαμαρά, συνάντηση την οποία δεν γνώριζε κανείς στη Θεσσαλονίκη.

 Ο ίδιος ο
Γκιουλέκας έπαθε μεγαλύτερο σοκ, από την αποστροφή "και μου είπε μη μου μιλάς για αυτό το άτομο". Δηλαδή, Μπουτάρης και Σαμαράς "κουτσομπόλευαν" τον πρώτο σε σταυρούς επί 5 εκλογικές αναμετρήσεις βουλευτή Θεσσαλονίκης και ο κ.Σαμαράς, συμφωνούσε με τις κρίσεις του πασόκου Δημάρχου!

 Όπως είναι προφανές, ο κ.Γκιουλέκας ανέμενε διάψευση της συνάντησης ή εν πάσει περιπτώσει, διάψευση του συγκεκριμένου διαλόγου. Ο Α.Σαμαράς σιώπησε. Κανείς δεν έβγαλε λέξη. Και πώς να έβγαζε, αφού για πολλά μπορεί να κατηγορηθεί ο Μπουτάρης, αλλά ψεύτης δεν είναι!

Έτσι τέλειωσε η περίπτωση Γκιουλέκα , του πρώτου "κακοποιημένου" από το κόμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου