Μετά την καταδικαστική απόφαση του δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης για τον πρώην Δήμαρχο Β. Παπαγεωργόπουλο, η αγωνία στο δικαστήριο κορυφώνεται καθώς εάν το δικαστήριο δεν δώσει ανασταλτικό χαρακτήρα στην...
έφεση που καταθέτουν οι δικηγόροι του, ο "φτερωτός γιατρός" θα περάσει την πόρτα των φυλακών. Το δικαστήριο έκρινε ένοχος και τον Μ. Λεμούσια για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης στο δήμο Θεσσαλονίκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου