Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

«Εκτόνωσαν» φράγμα για να μη πλημμυρίσει η Έδεσσα

«Εκτόνωσαν» φράγμα για να μη πλημμυρίσει η Έδεσσα Σε ελεγχόμενη πλημμύρα, στο έργο αντιπλημμυρικής θωράκισης «Ντερέκι» στην Έδεσσα, για να μην υπερχειλίσει το υδροηλεκτρικό φράγμα.....
και πλημμυρίσει η πόλη προχώρησαν αργά χθες το βράδυ, η Πολιτική Προστασία και η ΔΕΗ. Σήκωσαν τις «πόρτες» του φράγματος και πλημμύρισαν μερικώς τον κάμπο της περιοχής καθώς η στάθμη του νερού είχε ανέβει επικίνδυνα, σχεδόν στα όρια συναγερμού. Πηγή: thesstoday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου