Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Παγώνει ο νόμος για τις ευθανασίες αδέσποτων στην Ρουμανία




Οι διαμαρτυρίες πέτυχαν τον σκοπό τους. Παγώνει ο νόμος για τις ευθανασίες αδέσποτων στην Ρουμανία, μετά την θύελλα αντιδράσεων που ξεσήκωσε σε όλη την Ευρώπη.
 
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Τα Νέα" 30 βουλευτές από όλα τα κόμματα κατέθεσαν έφεση στο Συνταγματικό Δικαστήριο της χώρας με σκοπό να ακυρωθεί ο Νόμος. Όπως τονίζουν σε δηλώσεις τους "Δεν θέλουμε να δούμε δεκάδες χιλιάδες πτώματα"
TA NEA
Κανένα αδέσποτο σκυλί στο Βουκουρέστι δεν πρόκειται να θανατωθεί - για την ώρα. Στον απόηχο των διαδηλώσεων των τελευταίων εβδομάδων υπέρ αλλά και κατά του νόμου που προβλέπει τη θανάτωση των περίπου 65.000 αδέσποτων σκύλων της ρουμανικής πρωτεύουσας, 30 βουλευτές από όλα τα κόμματα κατέθεσαν έφεση στο Συνταγματικό Δικαστήριο.
«Δεν θέλουμε να δούμε δεκάδες χιλιάδες πτώματα», τόνισε ο Χαραλάμπι Βοσιτοΐου, ένας από τους βουλευτές που αντιδρούν στον νόμο περί ευθανασίας. Ο νόμος προβλέπει σε πρώτη φάση μια επιχείρηση-σκούπα με στόχο την απομάκρυνση των αδέσποτων σκύλων από τους δρόμους του Βουκουρεστίου και στη συνέχεια τη θανάτωσή τους, εφόσον δεν τους αναζητήσει ή δεν τους υιοθετήσει κανείς εντός 14 ημερών. Το νέο μέτρο ήταν μια πρωτοβουλία του Προέδρου της χώρας Τραϊάν Μπασέσκου μετά τον τραγικό θάνατο ενός τετράχρονου αγοριού από επίθεση αδέσποτων σκύλων σε πάρκο της ρουμανικής πρωτεύουσας την περασμένη εβδομάδα. Τον τελευταίο χρόνο έχουν καταγραφεί 9.760 επιθέσεις αδέσποτων σκύλων στο Βουκουρέστι, εκ των οποίων περίπου το ένα τέταρτο αφορά σε μικρά παιδιά.
Ο Μπασέσκου επιμένει ότι το μέτρο της ευθανασίας είναι η μόνη λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα.
Φιλόζωοι και φιλοζωικές οργανώσεις διαφωνούν κατηγορηματικά. Το πρόβλημα, τονίζουν, είναι εθνικό και όχι τοπικό. Ακόμη και αν αφανιστούν όλοι οι αδέσποτοι σκύλοι του Βουκουρεστίου, υποστηρίζουν, θα εξακολουθούν να υπάρχουν άλλοι τόσοι στην υπόλοιπη χώρα. Και οι σκύλοι - ως γνωστόν - δεν γνωρίζουν από διοικητικά σύνορα. Θα επιστρέψουν...
Στο μέτρο της ευθανασίας, η οργάνωση 4Pfoten αντιπροτείνει τη μαζική στείρωση, κάτι το οποίο τα μέλη της κάνουν εθελοντικά εδώ και πολύ καιρό. «Τα τελευταία χρόνια έχουμε στειρώσει σε όλη τη Ρουμανία 100.000 σκύλους, εκ των οποίων 10.600 στο Βουκουρέστι. Δεν είναι αρκετό, όμως. Πρέπει να γίνει το ίδιο σε εθνικό επίπεδο», επιμένει, εξηγώντας ότι οι φιλοζωικές οργανώσεις δεν έχουν τους οικονομικούς πόρους να αντεπεξέλθουν σε έναν τόσο μεγάλο πληθυσμό σκύλων. Ο ρουμάνος Πρόεδρος ωστόσο εμμένει σε γενικότητες που γίνονται εύκολα αποδεκτές σε μεγάλο μέρος των πολιτών και κανένας φιλόζωος - τουλάχιστον δημοσίως - δεν μπορεί να διαφωνήσει με τη δήλωσή του ότι «οι άνθρωποι είναι πάνω από τους σκύλους». 
«Κληρονομιά» από τον Τσαουσέσκου
Οι «Τάιμς» του Λονδίνου εντοπίζουν τις ρίζες του προβλήματος στην εποχή Τσαουσέσκου, όταν κατεδαφίστηκαν χιλιάδες μονοκατοικίες με κήπους και οι κάτοικοι, υποχρεωμένοι να εγκατασταθούν σε διαμερίσματα, εγκατέλειψαν τους σκύλους τους στον δρόμο.

Δεν σκότωσε το τετράχρονο παιδί σκύλος 
Το παιδί φαίνεται να έχει δολοφονηθεί από άνθρωπο γράφει στην προσωπική του σελίδα ο Ευρωβουλευτής Corneliu Vadim Tudor. 
Σε άρθρο που ανέβασε στις 19 Σεπτεμβρίου στην προσωπική του σελίδα , περιγράφει πως εισαγγελείς και αστυνομία καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ανθρωποκτονία. 
Δεν είναι όμως μόνο οι δηλώσεις του Ευρωβουλευτή που συνηγορούν σε αυτό. 
Το πάρκο στο οποίο έπαιζαν τα δύο αδέρφια πριν σκοτώσουν το τετράχρονο "τα σκυλιά", είναι ένα ιδιαιτέρως καλοφτιαγμένο πάρκο και διαθέτει φύλακες και κλειστό σύστημα παρακολούθησης. 
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, αλλά και βίντεο που παρουσιάστηκαν από το πάρκο, τα δύο μικρά παιδιά έπαιζαν μόνα τους για παραπάνω από δύο ώρες χωρίς καμία επίβλεψη, όταν οι κάμερες "έπιασαν" τον τετράχρονο να κρατιέται από το χέρι με έναν άντρα.




Ο Ευρωβουλευτής Corneliu Vadim Tudor τονίζει ότι όλη η επίθεση εναντίον των αδέσποτων έγινε υπό την πίεση της κοινής γνώμης και με δικαιολογία το θάνατο του 4χρονου!
Ο γιατρός που έκανε την νεκροψία στο 4χρονο παιδί είναι Παλαιστίνιος και ομολόγησε ότι τον πίεσαν πάρα πολύ για την αναφορά του και δεν βασίστηκε απόλυτα σε ιατρικές αλήθειες.
Με πληροφορίες απο http://happydogsworld.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου