
Σε άλλο σεμινάριο που έγινε με συμμετοχή ανέργων, αντιπροσώπων του ΟΑΕΔ, επιμελητηρίου, δήμου και ανθρώπων του κέντρου κατάρτισης, ειπώθηκαν τα εξής:
"Οι άνεργοι μπορούν να κάνουν
εταιρείες και να προσφέρουν υπηρεσίες σε ανθρώπους της τρίτης ηλικίας".
Στην ερώτηση μου αν μας προτρέπουν να κάνουμε εμπορευματική δραστηριότητα αυτό που είναι υποχρέωση του κράτους απέναντι στους ηλικιωμένους, δηλαδή "Βοήθεια στο σπίτι" και "Πρόνοια", εξανέστησαν και μου απάντησαν ότι είναι προτιμότερο αυτό αντ'ι να αναλαμβάνουν κάποιοι άλλοι.
Σημειωτέον ότι στο σεμιναριο συμμετείχαν και αλλοδαποί. Αυτά τα ωραία ακούγονται στα φημισμένα σεμινάρια του ΕΣΠΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου