ΑΤΜ φρέσκου γάλακτος στην καλύτερη τιμή της αγοράς!
Οι
122 κτηνοτρόφοι του Συνεταιρισμού Αγελαδοτρόφων Λάρισας-Πιερίας «ΘΕΣ
Γάλα» την προηγούμενη εβδομάδα έθεσαν σε λειτουργία για πρώτη φορά στην
Ελλάδα 4 μηχανές αυτόματης πώλησης γάλακτος στη Λάρισα.
Καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας διαθέτουν φρέσκο γάλα έναντι 90 λεπτών/1 λίτρο και 50 λεπτών/μισό λίτρο.
Δίπλα
στο κάθε μηχάνημα γάλακτος υπάρχει και ένα δεύτερο για την προμήθεια
πλαστικών ή γυάλινων μπουκαλιών (0,20 ευρώ για πλαστικό μιας χρήσης και
0,50 ευρώ για γυάλινο). Επίσης, δίνεται η δυνατότητα ο καταναλωτής να
προμηθευτεί και προπληρωμένη κάρτα, επίσης από μηχάνημα, οπότε στην
περίπτωση αυτή το μπουκάλι παρέχεται δωρεάν.
Το γάλα αρμέγεται καθημερινά μέχρι το μεσημέρι και το απόγευμα βρίσκεται στα μηχανήματα προς διάθεση.
Η
πρωτοβουλία, που εφαρμόζεται ήδη στην Ισπανία και τη Ρωσία με επιτυχία,
υιοθετήθηκε καθώς, αν και οι παραγωγοί του συνεταιρισμού διατηρούν
συμβόλαια με δυο εταιρείες γαλακτοκομικών, είχαν πλεόνασμα γάλακτος.
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.thesgala.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου