
Σε σεμινάριο ανέργων επιδοτουμενο, που δεν έχει πληρωθεί ακόμα μετά από έξι μήνες, ακούστηκαν τα εξής: "Στη διαμόρφωση της τιμής κάθε προϊοντος παίζει ρόλο η τιμή της πρώτης ύλης και η τιμή της εργασίας".
Συμπέρασμα του ομιλητή ήταν ότι για να είναι ανταγωνιστική η τιμή του προϊόντος πρέπει η τιμή της εργασίας να χαμηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο.
Στην ερώτησή μου γιατί δεν αναφέρει τίποτα για το ποσοστό κέρδους της επιχείρησης, δηλαδή για μείωση του συγκεκριμένου συντελεστή, άρχισε να τα μασάει και στο τέλος είπε ότι αυτές είναι οι αρχές της οικονομίας κ.λπ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου