Η Ιρλανδία βρίσκεται στην διαδικασία της εξόδου από το πακέτο διάσωσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ανακοίνωσε
ο πρωθυπουργός της χώρας, Έντα Κένι. «Απόψε μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η Ιρλανδία βρίσκεται στην διαδικασία της εξόδου από το πακέτο διάσωσης ΕΕ-ΔΝΤ που θα γίνει στις 15 Δεκεμβρίου. Και δεν θα υπάρξει καμία επιστροφή», ανέφερε ο Ιρλανδός πρωθυπουργός κατά την διάρκεια της Εθνικής Συνδιάσκεψης του κόμματος του. Ωστόσο, προειδοποίησε ότι η χώρα του έχει ακόμα αρκετό δρόμο να διανύσει έως ότου ανακάμψει οριστικά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου